Mere rust
Fra : Lars L. Hansen

Dato : 06-06-05 13:24

Jeg er ved at købe en rusten bil.
Planen er at den skal gennemrenoveres på et tidspunkt, når jeg har penge
og tid (så det har lange udsigter .

Men hvordan holder man bedst rusten i skak? Jeg har indtryk af, at rust
er sådan noget der nærmest inficerer omkringliggende rask metal, og at
det i virkeligheden bør skæres væk. Men er det i virkeligheden sådan?

Findes der et eller andet vidundermiddel, som kan bremse rusten indtil
jeg får mulighed for at få lavet pladearbejde osv.? Det behøver ikke
være pænt. Det skal bare stoppe rusten, og ikke besværliggøre senere
renovering.

Mvh.

Fra : alexbo

Dato : 06-06-05 14:05

"Lars L. Hansen" skrev

> Jeg har indtryk af, at rust er sådan noget der nærmest inficerer
> omkringliggende rask metal, og at det i virkeligheden bør skæres væk. Men
> er det i virkeligheden sådan?

Nej, rust smitter ikke, så bare bilen bliver opbevaret tørt med udluftning,
sker der ikke mere.
Men jeg vil dog fraråde projektet,
garager og haver rundt omkring er fyldt med henholdsvis biler og både der
venter på en kærlig hånd når der bliver tid,
det bliver der aldrig.

mvh
Alex Christensen

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 06-06-05 21:38

alexbo wrote:
> [...]
> garager og haver rundt omkring er fyldt med henholdsvis biler og både der
> venter på en kærlig hånd når der bliver tid,

For sent. Jeg er lige kommet ind af døren, med en underskrevet
slutseddel :) Vi er heldigvis to om projektet.

Mvh.