Suzuki Kantana omdrejningsproblemer
Fra : Jannik

Dato : 06-06-05 13:15

Hejsa.

Har problemer med en vandkølet Suzuki Kantana. Håber nogle har en ide
til hvad det kan skyldes.

Af en eller anden grund, sker der noget mærkeligt når motoren bliver
varm. Det begynder gerne med, at den efter ca 5 minuters kørsel ikke
længere kan tage fulde omdrejninger. Den mister meget af trækket og
lyder en smule ustabil/svingende med omdrejningerne. Lader jeg den gå
i tomgang vil den så gå ud.

Så længe den er kold er der absolut ingen problemer. Scooteren har
kørt omkring 13.000km og er fra 98.

Håber nogen har en ide til hvad det kan skyldes. Har renset
kaburator/filter osv.

pft

Jannik

Fra : Mikkel Lund

Dato : 06-06-05 13:45

"Jannik" <jannik.h@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kørt omkring 13.000km og er fra 98.
>
> Håber nogen har en ide til hvad det kan skyldes. Har renset

Prøv at se GK's svar til Fs1 prob. fra i går. Problemerne minder om
hinanden.

--
Hilsen Mikkel
------

Fra : GK

Dato : 06-06-05 16:02

> [...]
> kørt omkring 13.000km og er fra 98.
>
> Håber nogen har en ide til hvad det kan skyldes. Har renset

hejsa
jeg har den teori at hvis der er automat choker på kan det være at den ikke
slår fra .. prøv at kikke lidt på den i første omgang ,, det lyder lidt som
om den ikke slår fra ,, for når den så bliver varm får den for meget benzin
og når den så skal gå i tomgang drukner den simpelhen

Mvh GK

Fra : Charlotte

Dato : 06-06-05 18:26

du prøvet at skrue lidt på luft skruen? det har jeg lige gjort i dag på
min den tog nemlig vildt mange omdrejninger og kom til at tænke på at den
havde jeg slet ikke fået stillet igen after min vinterkørsel hvor den har
behov for at man justere den lidt.
Charlotte

Fra : GK

Dato : 06-06-05 22:40

"Charlotte" <CharlotteFJERN@FJERN5750.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> havde jeg slet ikke fået stillet igen after min vinterkørsel hvor den har

charlotte sådanne symtomer giver luftskruen næppe ,, hvad bygger du den
teori på .. ????????

Fra : Charlotte

Dato : 07-06-05 04:13

"

> charlotte sådanne symtomer giver luftskruen næppe ,, hvad bygger du den
> teori på .. ????????

Det kunne jo være at det bare var sådan en simpel ting, minhar det da med
at
drile på den måde hvis den ikke er instillet rigtigt..

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : GK

Dato : 07-06-05 17:03

> "

> Det kunne jo være at det bare var sådan en simpel ting, min har det da med
> at drille på den måde hvis den ikke er instillet rigtigt..

ja det kunne man da fristes til at tro ,,men den går jo ud når den skal gå
i tomgang og her skal tomgangsdysen jo træde i kræft når gasspjældet er
lukket og siden den går meget mærkelig for fuld skrue tror jeg at det er
noget med chokeren der ikke lukker ordenlig så den får en masse benzin den
ikke kan nå at forbrænde når den er blevet varm ..
hvis du har manul choker på din scooter så prøv at give den fuld choker når
den er varm så får du netop den effect
som han beskriver

Mvh GK

Fra : Charlotte

Dato : 08-06-05 04:41

> hvis du har manul choker på din scooter så prøv at give den fuld choker
> når
> den er varm så får du netop den effect
> som han beskriver

Kan jeg desværre ikke på min senda da min choker sidder nede på min kab
under hvor jeg sidder...træls sted for man kan ikke nå den når man kører..

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk