Formalia i orden ved samarbejde
Fra : Erik G Christensen

Dato : 06-01-01 01:18

Hej gruppe

jeg har fået et par henvendelser i aften, og har derfor skrevet
følgende til erhvervsministeriet.
""
Til Kic

Aner ikke om det er den rigtige adresse, men der var ingen mere præcise.

Jeg har via mit job som økonomirådgiver og bruger af newsgroups på
internet, fået en del henvendelser om mere formelle aftaler om
samarbejde, især økonomisk forpligtende, vedrørende udvikling og salg
af ydelser på internet.
Jeg har i aften måtte bedrøve to interesserede i at få ordnede forhold
med, at det omfattende materiale vi bruger til "normale" erhvervsvirksomheder,
koster mellem 5k og 10k at udarbejde, og det er incl. start rabat.

Mit spørgsmål her går på, om der i erhvervsministeriet er samarbejdsaftale-
koncepter for ex. IT samarbejde, der normalt er meget "løse", men kan give meget
retsstrid, når store ordrer skal effektueres (hørt om 400k uden aftale).

Men vi kan jo også vente, til det kommer dertil, -retssager.
""
NB
Tjek venligst adressen, det var den der synes mest adækvant,
og send jeres egen bemærkninger samme sted, hvis der er nogen.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy