Kung Fu Hustle?
Fra : Ulrik Kold

Dato : 06-06-05 10:02

Det tror jeg nok, jeg kan da!

Jeg var til snigpremiere for nylig og kan klart anbefale den til alle
Hong Kong-actionfilmfans!

..kold
--
http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=7393&t=1 --------
http://ulrikkold.dk/blog - my private musings on life, music, and WWW -

Fra : Emil

Dato : 06-06-05 15:17

Ulrik Kold <kontakt@[nospam]ulrikkold.dk> wrote in

> Jeg var til snigpremiere for nylig og kan klart anbefale den til alle
> Hong Kong-actionfilmfans!

Så den til natfilm. Sjoveste film længe.

--
*/Emil

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 06-06-05 17:47

"Emil" <emil@spam.trap> skrev i en meddelelse
> Ulrik Kold <kontakt@[nospam]ulrikkold.dk> wrote in

> Så den til natfilm. Sjoveste film længe.

Ja jeg kan ikke blive enig med mig selv om hvilken komedie der var bedst,
Kung Fu Hustle eller Shaun of the dead....begge nogle af de sjoveste film
jeg har set meget meget længe.

Mvh. Brian

PS: Nu vi har snakket om at Stephen King har en tendens til at køre det
overnaturlige for langt ud i slutningen af hans film...så er der også bare
en lille tendens til at Stephen Chow gør det samme i forhold til overdrevet
brug af effekter...men kun en meget lille tendens, som jeg sagtens kan leve
med

Fra : Kim Jensen

Dato : 07-06-05 21:28

Emil wrote:
> Så den til natfilm. Sjoveste film længe.

Heh! Jeg kunne skrive præcis de samme 2 sætninger. Mindes tydeligt da
jeg så den (også til natfilm') at der var nogen der TYDELIGVIS var gået
helt galt i byen - men jeg morede mig kosteligt

--
med venlig hilsen
Kim Jensen

Fra : Jesper

Dato : 06-06-05 20:13

> [...]

> Det tror jeg nok, jeg kan da!
>
> Jeg var til snigpremiere for nylig og kan klart anbefale den til alle

Rigtigt underholdene film, lidt i samme stil som Shaolin Soccer.
Dog er matial arts favorit jeg har set i år Ong-Bak.

Fra : digi

Dato : 07-06-05 23:19

Dårligst film i år :(

Fra : Ulrik Kold

Dato : 07-06-05 23:38

digi coughed up a hairball on 08-06-2005 00:19:
> Dårligst film i år :(

Jeg er ikke i tvivl om, hvorfor de andre (og jeg selv) siger, at det er
en god/morsom/underholdende/whatever film, men hvad får dig til at sige,
at det er den dårligste film i år?

..kold, nysgerrig film- og musiknørd ... cirka

Fra : Jesper

Dato : 10-06-05 00:03

digi <digi@mail.dk> wrote:

> Dårligst film i år :(

I forhold til hvad? Er du Eric Rohmer fan?

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 10-06-05 22:25

"digi" <digi@mail.dk> wrote in message
> Dårligst film i år :(

Og hvad var det du IKKE forstod siden den er dårlig ? Eller havde du læst
plakaten om at det var en Chan lignende film og savnede ham ? Eller Matrix
tendenser, uden pillerne.

Indtil nu er du den eneste jeg har hørt om, der taler så negativt, så måske
kig i et spelj og find fejlen der. Det kan være dit humør eller at du var
for træt. Men filmen er ikke dårlig når den ses som den skal.

Find en dag hvor du er i rigtigt godt humør og se den igen og lad være med
at lægge for meget i den.

Fra : Jesper

Dato : 10-06-05 23:27

digi <digi@mail.dk> wrote:

> Dårligst film i år :(

Må jeg anbefale dig en Eric Rohmer film?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-06-05 00:45

digi <digi@mail.dk> writes:

> Dårligst film i år :(

Jeg smilede det meste af tiden. Når jeg ikke smilede var det fordi jeg
skreg af grin.

Skøn, skæv og meget, meget fjollet film.
--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 09-06-05 08:59

> Det tror jeg nok, jeg kan da!
>
> Jeg var til snigpremiere for nylig og kan klart anbefale den til alle Hong
> Kong-actionfilmfans!

Fik lige min DVD med den igår og den er jo simpelthen guld :)

Selv om den er lavet som en komedie synes jeg stadig det er noget af det
sejeste kungfu action jeg har set nogensinde. De asiater er efterhånden ved
at have godt styr computer grafikken.

Det fedeste er klart de to guitar spillere og så selvfølgelig the buda palm.
Tailors kampstil er også ret underholdende :)

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 09-06-05 22:54

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> wrote in message news:<42a7f6a4$0$63694$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...

> [...]
>
> Det fedeste er klart de to guitar spillere og så selvfølgelig the buda palm.
> Tailors kampstil er også ret underholdende :)

Grafikken ? Gud jeg troede den var autentisk *GG*.
Fed film, absolut fed.