TV-Out kabel til GF4 grafikkort
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-06-05 01:11

Hej!

Jeg har et GeForce FX 5900 Ultra grafikkort (AGP) hvor jeg mangler kablet til
tvout'en. Kan jeg bruge flg. kabel?

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800107

Der er et 9-pins stik på mit grafikkort (ikke et s-video stik :)), men jeg er
ikke 100% sikker på ovenstående passer. Synes ikke rigtig pinkonfigurationen
stemmer, men det kan være fotoet snyder... På mit stik sidder benene i tre
rækker med hhv. 2, 4 og 3 pins i.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-06-05 01:16

Hej!

Hmm, SHGs link til produktet virker ikke efter hensigten.

Det er flg. entry i listen jeg taler om. Koster 49,- ...

Sandberg - Adapter TV-OUT 9pins->Comp+S-Video

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-06-05 15:11