Grafikkortproblemer eller hvad?
Fra : Carsten Riis

Dato : 06-06-05 00:53

Hej alle

jeg har lagt en besked i dk.binaer om et potentielt grafikkort problem.

Jeg har et ATI 9500 Pro grafikkort.

Og jeg har sat et Arctic Cooler på, da blæseren ikke havde det så godt
længere.
http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=ACAC050&Fane=COLD,COCOVG
Den skulle være monteret efter alle kunstens regler.

I kan hente et word-dokument, hvor der er et uddrag af en "skærmkopi"
http://www.carben.dk/carsten/ScreenDump_grafikforstyrrelse.doc

Nogen der har en løsning?

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-06-05 11:23

Carsten Riis skrev:

> I kan hente et word-dokument, hvor der er et uddrag af en "skærmkopi"

Jeg vil gerne prøve at hjælpe, men jeg kan ikke læse word-dokumenter.
Du kunne ikke gemme det i et alment læsbart format som feks. PDF?

Fra : Sune Salminen

Dato : 06-06-05 11:41

Jesper G. Poulsen wrote:

> Jeg vil gerne prøve at hjælpe, men jeg kan ikke læse word-dokumenter.
> Du kunne ikke gemme det i et alment læsbart format som feks. PDF?

Eller bare .txt for den sags skyld.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-06-05 13:09

Sune Salminen skrev den 06-06-2005 12:41:

> Eller bare .txt for den sags skyld.

Nu kan txt-filer jo ikke indeholde billeder a la screen-dumps
Hvis jeg kunne finde ud af, at gemme screendumpen som jpg, så gjorde jeg
det.

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-06-05 13:00

Jesper G. Poulsen skrev den 06-06-2005 12:23:

> Jeg vil gerne prøve at hjælpe, men jeg kan ikke læse word-dokumenter.
> Du kunne ikke gemme det i et alment læsbart format som feks. PDF?

Jo da.

http://www.carben.dk/carsten/Screendump_grafikforstyrrelse.pdf

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-06-05 16:02

Jesper G. Poulsen skrev den 06-06-2005 12:23:

> Jeg vil gerne prøve at hjælpe, men jeg kan ikke læse word-dokumenter.
> Du kunne ikke gemme det i et alment læsbart format som feks. PDF?

Hej Jesper

Nu har jeg lagt en pdf-fil istedet for, men du har ikke svaret.

Det er ikke fordi jeg er utaknemlig slet ikke. Det kunne være, at du
ikke har opdaget at jeg har lagt en pdffil istedet.