S: HID-lygte - Super vraglygte!
Fra : Steen Donsby

Dato : 05-06-05 21:55

Lygte, Fed HID-vraglygte inkl. TRIBAL-Kit med Titanium (!) kniv og
rigtig god backup-lygte fra Underwater Kinetics: HID lyser MEGET
kraftigere end Halogen, da HID lyser ved 6000K mod Halogen's 3.200K,
hvorfor HID trænger væsentligt længere gennem vand, da HID har dagslys
karakter og er derfor meget mere blå-hvidt, modsat det rød-gule
halogenlys, der pga. bølgelængden bliver meget kraftigere filtreret
ud/væk under vand (som du også erindrer fra teori-lektionerne?).
Batteritid 3-4 timer. Alt er Nyt! Fuldstændig ubrugt (webpris 2.595).
Kun kr, 1.800,-
Jeg har fået to sæt ved en fejl, og sælger derfor det ene;
Send mig en mail, og jeg returnerer et par billeder af lygte og
sættet. VH Steen