Skærme
Fijala 3554
lacie TFT
Fra : JA

Dato : 05-06-05 21:45

Skal have min første fladskærm til hovedsagligt billedbehandling og har i
den forbindelse set mig varm på en Lacie Photon 20 VisionII.
Er der nogen har i gruppen der har erfainger med denne skærm, og som vil
delagtiggøre undertegnede i disse. jeg kan ikke finde ud af hvilket panel
denne skærm er bygget op med, som jeg kan forstå er s-ips paneler at
fortrække til netop billedbehandling, hvor finder man sådanne oplysninger,
de findes tilsyneladende ikke på Lacie's hjemmeside.

venlig hilsen
Jens

Fra : CopyCat

Dato : 06-06-05 16:14

> de findes tilsyneladende ikke på Lacie's hjemmeside.

Oplysninger ang. paneler og opdaterings hastigheder kan sansynligvis findes
på den tyske side www.prad.de

~~Frank .,

Fra : JA

Dato : 06-06-05 17:05

> Oplysninger ang. paneler og opdaterings hastigheder kan sansynligvis
> findes
> på den tyske side www.prad.de

Tak det var lige hvad jeg manglede. Lacie skærmen HAR s-ips panel.

mvh
Jens

Fra : K.

Dato : 06-06-05 17:55

"CopyCat" <Not@vailable.Sorry> wrote in message

> Oplysninger ang. paneler og opdaterings hastigheder kan sansynligvis
> findes
> på den tyske side www.prad.de

Som nu også er en engelsk side.

http://www.prad.de/en/