Den ultimative stationcar....
Fra : Christensen

Dato : 05-06-05 20:18

Så er der godt nyt for alle dem der har røven fuld af penge, mange børn og
en stor hund og samtidigt synes Audi RS6 Avant er en tynd kop te og
småkedelig:

http://www.fdm.dk/motor/pdf/06-2005/6-7.pdf

BMW E60 M5 Touring

Så er min bil sgu fundet! Hvem hjælper så med at finde pengene...?

/f christensen
320d Touring '02

Fra : Gordon Shumway

Dato : 05-06-05 21:50

">
> BMW E60 M5 Touring

Kommer den ikke kun til at hedde E61 M5?

/Shumway

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 05-06-05 21:54

> Så er der godt nyt for alle dem der har røven fuld af penge, mange børn og
> en stor hund og samtidigt synes Audi RS6 Avant er en tynd kop te og
> [...]

Har man ikke længe bare kunnet nappe en RS6+..?

/Jan W Nielsen

Fra : Christensen

Dato : 06-06-05 05:33

> Har man ikke længe bare kunnet nappe en RS6+..?

*tsk tsk*

Jan - det får man jo stadig ingen propel af. Hvad er forøvrigt forskellen på
RS6 og RS6+ udover 30 hk? Er der mere turbo snydeværk i +'eren eller hur?

Jeg synes nu stadig at Audi'erne ser for triste ud....

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-05 08:16

Hvad med denne er.

http://www.dinside.no/php/art.php?id=216078

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:212.99.225.66)

Fra : Christensen

Dato : 06-06-05 14:17

<Jesper> wrote in message
> Hvad med denne er.
>

> http://www.dinside.no/php/art.php?id=216078

Hmmm...finfin, men det har ikke så meget med en stationcar at gøre....men
det er da spændende nyt i "Golf-klassen".