døre og vinduer
Fra : zillyink

Dato : 05-06-05 18:07

I div. boligaviser mv. er der altid reklamer for ovennævnte og de
ligger alle i nogenlunde samme prisniveau, hvorfor jeg formoder
at de er rimelig ens kvalitet.

Jeg bemærker at deres tilbud på lavenergivinduer også ligger tæt
op af hinanden, så nu er spørgsmålet: Findes der internetfimaer
der sælger billigere eller med (lidt) bedre kvalitet for de samme
penge?

Nogen erfaringer?

--
Hilsen

Zillyink
Slet: -get-lost-

Fra : Dennis

Dato : 08-06-05 12:31

Uha. ja...
Kom nu med noget input...

Vi skal også skifte vinduer i et 3 etagers hus, og har.. ca ingen penge
atgøre med (købt for 6mdr siden *GGG*)
Efter lange overvejelser, er vi nu enige om træ, og vi har også spekuleret
over om der er stor forskel på diverse steder på nettet hvor man kan online
bestille..

Det er jo nemt og billigt..
Men er det godt?

Fra : Torben

Dato : 08-06-05 12:32

Prøv at bladre lidt tilbage igruppen, der vil i finde information

/Torben

Fra : Dennis

Dato : 08-06-05 13:03

Hey Zillyink

Tilbage til 17/5 - 21:41..

Der er snak om vinduer.. træ contra plast.. men ikke noget jeg lige kunne
bruge...
Jeg stoppede da jeg nåede til april..

Mvh Dennis

Fra : Torben

Dato : 08-06-05 13:24

Det skulle du ikke have gjort, google har udemærkede gruppe søge faciliteter
men men :

Jeg har valgt vinduer fra VIKA vinduer, kvaliteten virker ok, men har ikke
fået dem hjem endnu, så jeg stoler på en andens råd omkring kvaliteten på
disse, de er effektive dernede, god behandling mm. De tilbyder ikke opmåling
og der er ingen fordyrene mellemled osv. (kan måske forklare at de er 30%
billigere end dem jeg sammenlignede med) man skal afhente dem i tyskland =
16% moms. Jeg har undersøgt Rationel, Byggebiksen og VIKA. De virker meget
ens - er alle DVC godkendte.

De har også "kun" 6 ugers leveringstid, de andre er noget højere oppe pga.
sommerferie mm.

http://www.vi-ka-vinduer.dk / www.byggebiksen.dk et par links lige til
at stege eller koge

Mvh. Torben

Fra : Henrik Jensen

Dato : 08-06-05 22:59

On Wed, 8 Jun 2005 14:24:02 +0200, "Torben" <trp@(remove)hajq.dk>
wrote:

>Jeg har valgt vinduer fra VIKA vinduer, kvaliteten virker ok, men har ikke
>fået dem hjem endnu, så jeg stoler på en andens råd omkring kvaliteten på
>disse,

Hvornår får du dem?

Du må meget gerne komme med en (objektiv) anmeldelse når du får dem.
Det ser jo umiddelbart godt ud.

/Henrik