Hvilken løsning?
Fra : B

Dato : 05-06-05 16:49

Hej
Jeg skal finde en bil, hvor jeg kan have tre børn med, samtidig med, at jeg
har to optimistjoller med i bilen - de skal ikke op på taget af bilen, da de
er alt for tunge til dét.
Findes der biler - kassevogne eller lign. - hvor jeg kan have alle tre børn
med samt joller?
På forhånd tak
slet det ekstra com

Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 05-06-05 16:56

Hvad med en gammel afdanket minibus på hvide plader, og så rive sæderne ud?

f.eks. en gammel sprinter eller lign.?

/Morten

Fra : S.B.

Dato : 05-06-05 18:08

"Morten Linder (2600)" <morten@linder.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med en gammel afdanket minibus på hvide plader, og så rive sæderne
> [...]
eller en af de der mandskabsvogne tingesters om kommunen bruger
der er da plads til en 4 - 5 stykker og så´kan jollerne vel ligge på bagpå
ved dog ikke om man må køre med dem der

Steen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 05-06-05 22:06

> [...]

> da de er alt for tunge til dét.
> Findes der biler - kassevogne eller lign. - hvor jeg kan have alle tre

Er det heller ikke muligt, at hægte en trailer bag bilen?
Det ville jeg ellers synes var den nemmeste løsning.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-06-05 22:21

"Uffe Bærentsen" skriver:

> Er det heller ikke muligt, at hægte en trailer bag bilen?
> Det ville jeg ellers synes var den nemmeste løsning.

Samme her. En fornuftig familiebil og ikke et skrummel, man kun bruger
når bådene skal i vandet.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-05 07:56

"B" <vilhelleresejle@hotmail.comcom> wrote in message
> [...]
de
> er alt for tunge til dét.
> Findes der biler - kassevogne eller lign. - hvor jeg kan have alle tre

Køb en Ford Mondeo med træk og en trailer. Det er fuldstændig vildt at købe
bil efter at 2 joller skal IND i bilen. Held og lykke med Forden

--
Tom