Vidocq på DR2 iaften 20.00
Fra : Silver

Dato : 05-06-05 16:34

Har lige støvet imdb igennem og den er tilsyneladende ret spændende.

http://www.imdb.com/title/tt0164961/

Mvh
Silver.

Fra : Jesper

Dato : 05-06-05 17:15

Silver <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

> Har lige støvet imdb igennem og den er tilsyneladende ret spændende.
>
> http://www.imdb.com/title/tt0164961/
>
> Mvh
> Silver.

Ja, ikke ganske uinteressant, jeg vil i al fald kyle et bånd i
videomaskinen.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-06-05 17:58

Silver wrote:
> Har lige støvet imdb igennem og den er tilsyneladende ret spændende.
>
> http://www.imdb.com/title/tt0164961/

Jasgu, Vidocq er bestemt anbefalelsesværdig!

Fra : Silver

Dato : 05-06-05 20:33

> Jasgu, Vidocq er bestemt anbefalelsesværdig!

FEEEEEEEEED FILM! det er sgu længe siden at computeren er kommet i anden
række (har mit system stående lige ved siden af fjernsynet inde i
soveværelset) så jeg plejer at spille computer mens jeg ser film, men ikke
denne gang!, for dælan den var kanont lavet i både klipning, billede og
farver :D

Kan den fåes på dvd med danske tekster?

Kan godt forstå at folk godt vil ha en efterfølger!.

Mvh
Silver.

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-06-05 21:00

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Kan godt forstå at folk godt vil ha en efterfølger!.

Jeg har bare ét spørgsmål? Havde den film et plot?

--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-06-05 21:24

Per Vadmand wrote:

> Jeg har bare ét spørgsmål? Havde den film et plot?

Faldt du i søvn?

Ja filmen har et plot.

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-06-05 22:46

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message

> Faldt du i søvn?
>
> Ja filmen har et plot.

Det var godt skjult i visuelt effektjageri så. Kors hvor er jeg træt af
film, der ikke kan vise en mand, der går hen ad en gang uden at skulle
klippe mellem 10 forskellige vinkler hvert andet sekund.

Fra : Brian P

Dato : 05-06-05 22:38

> Jeg har bare ét spørgsmål? Havde den film et plot?

Ja, naturligvis havde den det. Hvis du hentyder til, om ikke plottet var
underlagt det visuelle indtryk, så har du nok ganske ret. Selv så jeg kun de
første tyve minutter og de sidste tyve. Følte ikke, at jeg gik glip af
noget, men var samtidig godt underholdt i samtlige 40 minutter. Men det var
du åbenbart ikke...?

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-06-05 22:47

"Brian P" <kanal@klog.dk> wrote in message

> [...]
> de første tyve minutter og de sidste tyve. Følte ikke, at jeg gik glip af
> noget, men var samtidig godt underholdt i samtlige 40 minutter. Men det

Jeg er måske ikke den bedste til at bedømme filmen lige nu, da jeg blev
opereret i det ene øje i fredags. Det har måske gjort det visuelle flimmer
endnu voldsommere

Men generelt bryder jeg mig ikke om film, der klipper så hurtigt. Jeg bliver
søsyg af det.

Fra : Brian P

Dato : 05-06-05 23:04

> Jeg er måske ikke den bedste til at bedømme filmen lige nu, da jeg blev
> opereret i det ene øje i fredags. Det har måske gjort det visuelle flimmer
> endnu voldsommere

Avs --- god bedring!

> Men generelt bryder jeg mig ikke om film, der klipper så hurtigt. Jeg
> bliver søsyg af det.

Jeg husker at Erik Balling sagde noget lignende om Triers "Breaking the
Waves", og jeg forstår ham godt... lidt... men jeg vil alligevel hellere
snakke om SW 3, som var overraskende, fænomelnalt FED!

Øh... :)

Fra : Jesper

Dato : 06-06-05 14:37

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> [...]
> endnu voldsommere
>
> Men generelt bryder jeg mig ikke om film, der klipper så hurtigt. Jeg bliver

Næh...du skal nok holde dig til Eric Rohmer, ingen fare for søsyge dér!

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-06-05 15:04

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Næh...du skal nok holde dig til Eric Rohmer, ingen fare for søsyge dér!

Der FINDES mellemveje.

Fra : Morten Bowman

Dato : 05-06-05 18:35

On Sun, 5 Jun 2005 17:34:13 +0200, "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Har lige støvet imdb igennem og den er tilsyneladende ret spændende.
>
>http://www.imdb.com/title/tt0164961/
>
>Mvh
>Silver.

Bare ærgerligt den er med Depardieu! Han er klart på min top 5 over de mest
belastende skuespillere der kan opdrives på planeten!

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 05-06-05 18:38

Hej!

Morten Bowman wrote:
> Bare ærgerligt den er med Depardieu! Han er klart på min top 5 over de mest
> belastende skuespillere der kan opdrives på planeten!

Sjovt, min indeholder Ben Affleck på alle 5 pladser

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 05-06-05 18:58

> Sjovt, min indeholder Ben Affleck på alle 5 pladser

Tjah jeg kunne godt lige lave en lille top 5

1. Leonardo DiCaprio
2. Hayden Christensen
3. Steven Seagal
4. Drew Barrymore
5. Keanu Reeves

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 05-06-05 19:16

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Tjah jeg kunne godt lige lave en lille top 5
>
> 1. Leonardo DiCaprio
> 2. Hayden Christensen
> 3. Steven Seagal
> 4. Drew Barrymore
> 5. Keanu Reeves

Steven Seagal burde stå øverst

Fra : -V-

Dato : 05-06-05 21:46

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> Steven Seagal burde stå øverst

Skal man ikke kunne spille skuespil, for at kunne blive optaget på listen?

-V-

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 06-06-05 07:38

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Skal man ikke kunne spille skuespil, for at kunne blive optaget på listen?

Du har ret My mistake

Fra : Morten Bowman

Dato : 06-06-05 18:32

1. Gerard Depardieu
2. Whoopi Goldberg
3. Sandra Bullock
4. Queen Latifa
5. Andie MacDowell

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 07-06-05 10:31

> 1. Gerard Depardieu
> 2. Whoopi Goldberg
> 3. Sandra Bullock
> 4. Queen Latifa
> 5. Andie MacDowell

Med undtagelse af Gerard Depardieu kan jeg godt forstå din liste.

Fra : Per Vadmand

Dato : 07-06-05 10:49

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in message

> Med undtagelse af Gerard Depardieu kan jeg godt forstå din liste.
Jeg synes generelt, at sådan nogle lister er fjollede. Bortset fra Queen
Latifa, som jeg ikke aner, hvem er, har jeg set alle de pågældende i gode og
dårlige film. Ja, selv Steven Seagal kan være udholdelig, hvis man er i
humør til en totalt hjernedød slåpåtæven-thriller.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 07-06-05 12:08

> [...]
> og dårlige film. Ja, selv Steven Seagal kan være udholdelig, hvis man er i
> humør til en totalt hjernedød slåpåtæven-thriller.

Det er jo blot personlige lister uden større betydning. Hvis jeg bare har
den personlige opfattelse, at jeg får ondt i øjnene hver gang jeg ser den
person på det store lærred, jamen så er det blot en smagssag, at man føler
den "skuespiller" er abstrakt irriterende.

Fra : Per Vadmand

Dato : 07-06-05 14:40

> [...]
> person på det store lærred, jamen så er det blot en smagssag, at man føler
> den "skuespiller" er abstrakt irriterende.
Det er bare min erfaring, at man med den slags fastlåste opfattelser somme
tider snyder sig selv for gode oplevelser. Jeg nægtede i mange år at se
"Casablanca", fordi jeg havde set et par skodfilm med Bogart, men jeg lod
mig overtale, og nu er det en af mine yndlingsfilm.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 07-06-05 16:58

> [...]
> "Casablanca", fordi jeg havde set et par skodfilm med Bogart, men jeg lod
> mig overtale, og nu er det en af mine yndlingsfilm.

Man kan jo også godt lide en film, selvom man muligvis ikke kan lide
skuespillerne.
F.eks. "WIng Commander"-filmatiseringen kan jeg godt lide, hvorimod jeg har
svært ved at håndtere Freddie Prince Jr.

Fra : Morten Bowman

Dato : 07-06-05 19:56

> [...]
>F.eks. "WIng Commander"-filmatiseringen kan jeg godt lide, hvorimod jeg har
>svært ved at håndtere Freddie Prince Jr.

I tilfældet JarJar Binks: NEJ!

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 07-06-05 20:07

> I tilfældet JarJar Binks: NEJ!

Han er jo ikke en skuespiller men derimod en rolle, som så ville sætte sagen
i et helt andet perspektiv.

Monkey Island - The Movie
Det ville jeg give en finger for... Især hvis den var go'!

Fra : Lampen

Dato : 07-06-05 14:44
Fra : Jesper

Dato : 05-06-05 20:05

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

> Hej!

> Sjovt, min indeholder Ben Affleck på alle 5 pladser

her er min top 5 over mest belastende skuespillere:

1. Adam Sandler
2. Adam Sandler
3. Adam Sandler
4. Adam Sandler
5. Adam Sandler

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 05-06-05 21:22

> her er min top 5 over mest belastende skuespillere:
>
> 1. Adam Sandler
> 2. Adam Sandler
> 3. Adam Sandler
> 4. Adam Sandler
> 5. Adam Sandler

Som Niels Søndergaard (hvad er der egentlig blevet af ham?) ville have sagt:
My nigger!
Og på de efterfølgende pladser kommer så:

6. Adam Sandler
7. Rob Schneider
8. Mike Meyers
9. Adam Sandler
10. Adam Sandler
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Morten Bowman

Dato : 06-06-05 18:33

On Sun, 5 Jun 2005 22:21:48 +0200, "Jonas Gaarde"
<albuerumminusspam@hotmail.com> wrote:

>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse

>Som Niels Søndergaard (hvad er der egentlig blevet af ham?) ville have sagt:
>My nigger!
>Og på de efterfølgende pladser kommer så:
>
>6. Adam Sandler
>7. Rob Schneider
>8. Mike Meyers
>9. Adam Sandler
>10. Adam Sandler

1. Gerard Depardieu
2. Whoopi Goldberg
3. Sandra Bullock
4. Queen Latifa
5. Andie MacDowell

jeg forstå ikke helt jeres had til Sandler. Ja gu' har han lavet noget lort,
men han kan godt når det skal være;-9

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 06-06-05 20:23

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> jeg forstå ikke helt jeres had til Sandler. Ja gu' har han lavet noget
> lort,
> men han kan godt når det skal være;-9

Det er ikke had men slet og ret vantro.
Og nej, Gu' kan han ej!

Fra : AJC

Dato : 05-06-05 23:26

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in

> her er min top 5 over mest belastende skuespillere:
>
> 1. Adam Sandler
> 2. Adam Sandler
> 3. Adam Sandler
> 4. Adam Sandler
> 5. Adam Sandler

Adam Sandler er da god i den fremragende komedie "50 First Dates".

Fra : Jesper

Dato : 06-06-05 14:37

AJC <stillvirgin@age42> wrote:

> spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in

> Adam Sandler er da god i den fremragende komedie "50 First Dates".

Hvorherrepålukum! Fik den serveret som flyfilm.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 06-06-05 07:41

> her er min top 5 over mest belastende skuespillere:
>
> 1. Adam Sandler
> 2. Adam Sandler
> 3. Adam Sandler
> 4. Adam Sandler
> 5. Adam Sandler

Ja i de fleste film vil jeg give dig helt ret, egentligt ærgeligt, da han
indimellem beviser at han kan fungere rigtig godt i nogle "søde" komedier,
film hvor instruktøreren holder ham neddæmpet...

Synes fx at "The Wedding Singer" og "51 first dates" er helt igennem gode
komedier...og jeg tror også jeg vil kunne lide "Spanglish" og "Punch Drunk
Love".... Men udover disse har jeg ikke set en AS film jeg brød mig særligt
meget om.

mvh. Brian

Fra : Jakob

Dato : 06-06-05 13:02

On Sun, 5 Jun 2005 21:04:44 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>her er min top 5 over mest belastende skuespillere:
>
>1. Adam Sandler

Sjovt. de 2, Adam Santler og Ben afleck tager jeg tit fejl af. Men en
gang er ens for dem begge. De er møjirriterende, og jeg synes deres
film er grænseløs elendige.

Men der har vi i hvert fald min top2

Adam Sandler
Ben Afleck
Matt daemon
Hugh Grant - kan kun spille sødsuppe film
Richard Gere

Fra : Jakob

Dato : 06-06-05 13:04

On Mon, 06 Jun 2005 14:01:48 +0200, Jakob <ssdsns@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Ben Afleck
>Matt daemon
>Hugh Grant - kan kun spille sødsuppe film

Ej jeg mente sgu Ben Stiller, i stedet for Ben Afleck, er jeg ret
sikker på. Ben Stiller er (i modsætning til Afleck) temmelig grim,
ikke? Det er ham så :) Det er Sandler og Stiller, jeg mixer om på
ofte.

Og det er ikke fordi han er grim, det er fordi jeg bestemt ikke synes
han er sjov.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 06-06-05 13:58

> [...]
> sikker på. Ben Stiller er (i modsætning til Afleck) temmelig grim,
> ikke? Det er ham så :) Det er Sandler og Stiller, jeg mixer om på

Jeg ved nu ikke om han er grim. Jeg synes nu Southparks bud på at Ben
Affleck var søn af 2 røv-mennesker var meget sjovt.

> Og det er ikke fordi han er grim, det er fordi jeg bestemt ikke synes
> han er sjov.

Ben Stiller er helt klart en af mine amerikanske/kanadiske yndlingskomikere.
Top 5:
1. Ben Stiller
2. Jim Carey
3. Owen Wilson
4. Tom Green
5. Adam Sandler

Fra : AJC

Dato : 05-06-05 23:29

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in

> Hej!

> Sjovt, min indeholder Ben Affleck på alle 5 pladser

Det kan jeg ikke forstå.

Han spiller da godt i den fremragende actionfilm "Daredevil".

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 06-06-05 00:46

> Det kan jeg ikke forstå.
>
> Han spiller da godt i den fremragende actionfilm "Daredevil".

Hehe... Jeg håber du er ironisk med dine 2 adjektiver med betydningen:
fremragende?

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 06-06-05 07:44

> Hej!

> Sjovt, min indeholder Ben Affleck på alle 5 pladser

Hmmmmmm....dog startede hans karriere da udemærket "Good Will Hunting" og
hans birolle i "Shakespeare in love" er da helt forrygende....men ellers
Crap, crap og crap.....ja okay i "Dogma" er han da også tålelig....

Mvh. Brian

PS: Kan man finde nogle skuespillere som kun har lavet crap film...udover
Steven Seagal...som vi jo er blevet enige om i en anden tråd ikke er
skuespiller

Fra : Peter B. Juul

Dato : 06-06-05 09:57

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> writes:

> Hmmmmmm....dog startede hans karriere da udemærket "Good Will Hunting" og
> hans birolle i "Shakespeare in love" er da helt forrygende....men ellers
> Crap, crap og crap.....ja okay i "Dogma" er han da også tålelig....

Affleck er bedst, når han arbejder næsten gratis for Kevin Smith. Det
føjer så et par film til listen.

--
Peter B. Juul, o.-.o "De fleste danskere i dag er vokset op med TV,
The RockBear. ((^)) og har derfor ikke længere tålmodighed til et