køb af anpartsselskab
Fra : Dante

Dato : 05-01-01 22:54

Hej

Jeg ville høre om der er nogle af jer der ved hvilke selskaber (f.eks.
advokatfirmaer) der sælge anpartsselskaber. Jeg har hørt man kan købe et
tomt et for 6000 - 10000 kr

Mvh.

Jesper Nøhr Kjærsig

Fra : Jonathan Stein

Dato : 06-01-01 00:16

Dante wrote:

> Jeg ville høre om der er nogle af jer der ved hvilke selskaber (f.eks.
> advokatfirmaer) der sælge anpartsselskaber. Jeg har hørt man kan købe et
> tomt et for 6000 - 10000 kr

Det tror jeg de fleste advokater gør.

Du skal nok lægge anpartskapitalen oven i det beløb. Det er ikke
penge, du som sådan skal betale, men penge (eller andre værdier) som
skal indskydes i selskabet. I et Danmark er mindstekapitalen for et ApS
125.000 kr.

M.v.h.

Jonathan

--
Mange news-servere sletter indlæg, der starter med "Sv:" og indlæg sendt
i HTML-format. Ret "Sv:" til "Re:" og send som ren tekst.

Fra : Kent Fonager / Netco~

Dato : 08-01-01 22:50

> Jeg ville høre om der er nogle af jer der ved hvilke selskaber (f.eks.
> advokatfirmaer) der sælge anpartsselskaber. Jeg har hørt man kan købe et
> tomt et for 6000 - 10000 kr

Jeg så tilfældigvis en annonce idag i den seneste udgave af "ASE Nyt"
(Arbejdsløshedskassen for Selvstændige Erhvervsdrivende), hvor en advokat
reklamerede med salg af "færdige" ApS'er, til en pris af 127.500 kr !! Så
det er vist meget normalt at sælge til den pris ...

Mvh,
Kent Fonager, Netcoders ApS
http://www.netcoders.dk - alt hvad du skal vide om internet udvikling !