Andet multimedie
bentjuul 3670
PDF kompression
Fra : Koeffe

Dato : 05-06-05 15:54

Jeg har en PDF fil som er gemt i "press" kvalitet fra
InDesign. Nu skal jeg have den på nettet og den skal derfor
gemmes i kvaliteten "eBook" eller lavere, men jeg har ikke
originalfilen fra InDesign mere, så jeg kan ikke eksportere
den på ny.

Derfor skal jeg have komprimeret min nuværende pdf.

Jeg har kigget lidt tilbage i gruppen og har prøvet
PDFcompress*, som ikke komprimerede noget, og så har jeg
prøvet et andet program som jeg ikke kan huske navnet på,
som heller ikke virkede.

Er der noget i kan anbefale, som man kan få til at virke?

* Der var ingen indstillings muligheder - kun en knap der
hed "compress" som ikke gav noget resultat?

--
Koeffe

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 05-06-05 16:34