Jazz jackrabbit ligende spil søges?!
Fra : Anne

Dato : 05-06-05 14:41

Min kærestes 5½ år gamle søn er blevet helt vild med at spille Jazz
jackrabbit 2, som jeg for sjov havde installeret til ham.
Nu ligger det sådan at han har gennemført det og vil gerne spille
noget andet, men helst noget der ligner.
Så nu kunne jeg godt tænke mig at høre om I har nogle gode forslag.

Om det er nyt eller gammelt er lige meget - det skal dog kunne køre
upåklageligt med win XP.
Gerne et nyere platform spil, der kan spilles af børn.

Jeg håber at I har nogle gode forslag, for jeg er ikke lige så meget
med inden for den genre.
Han har dog diverse børnespil som Pixeline osv, så det er mere for at
hitte noget andet, med lidt mere aktion.

på forhånd tak

Anne

Fra : Anders K. Jacobsen

Dato : 05-06-05 16:46

> Jeg håber at I har nogle gode forslag, for jeg er ikke lige så meget
> med inden for den genre.
> Han har dog diverse børnespil som Pixeline osv, så det er mere for at
> hitte noget andet, med lidt mere aktion.

Crash bandicot serien og Rayman serien evt. Ellers er det jo hele den gamle
Keen (1-6) som var gode dengang i 90´erne. Kunne dog volde problemer med XP.

Anders

Fra : Dopedog

Dato : 06-06-05 09:34

> Crash bandicot

Det findes da kun til Playstation ?

Fra : LIV

Dato : 06-06-05 10:37

Anne" <annelindegaard"SLET wrote:
> Jeg håber at I har nogle gode forslag, for jeg er ikke lige så meget
> med inden for den genre.
> Han har dog diverse børnespil som Pixeline osv, så det er mere for at
> hitte noget andet, med lidt mere aktion.

Hvad med det ny LEGO Star Wars?
http://www.softexchange.dk/docs/site/stock/showStockItem.asp?CommonID=22415&mediaType=3

Fra : Anne

Dato : 06-06-05 18:19

On Sun, 05 Jun 2005 15:41:24 +0200, Anne
<annelindegaard"SLET"@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>Han har dog diverse børnespil som Pixeline osv, så det er mere for at
>hitte noget andet, med lidt mere aktion.

Tak. Så har jeg da lidt at gå ud fra - jeg tror at jeg vil forsøge med
Lego og Rayman - det er vist noget i den stil...
Men kom endelig med flere forslag, hvis der er nogen der har en
idé....

Fra : Kasper Aae

Dato : 07-06-05 12:42

On Mon, 06 Jun 2005 19:19:12 +0200, Anne
> [...]

>Lego og Rayman - det er vist noget i den stil...
>Men kom endelig med flere forslag, hvis der er nogen der har en

En anden mulighed er en Super Nintendo emulator, som er et program der
tillader en at spille gamle Super Nintendo spil på PC'eren, såsom
Super Mario.

F.eks. Snes9x:

http://www.snes9x.com/

Derudover skal man så have fat i de såkaldte "roms", som er selve
spillene. Det er dog ikke helt lovligt at downloade dem, men hvis man
skulle få lyst alligevel, kan man søge på google efter: "snes roms",
f.eks.

--
Kasper Aae