Antallet af ulæste meddelelser øges i
Fra : J H

Dato : 05-06-05 07:46

Når jeg åbner Thunderbird, så står der at der er 4600 ulæste e-mails i
inbox.
Hvis jeg så markerer alle meddelelser læst, lukker ned og starter igen,
så er der det samme antal ulæste meddelelser på ny.
Hvis jeg ikke lukker ned, så kommer der stille og roligt flere og flere
ulæste meddelelser, til sidst er der flere ulæste meddelelser end der er
e-mail i min inbox.

Problemet er der både med Thunderbird under winXP og Linux.
Jeg har flyttet min Thunderbird profil mappe over på en anden harddisk,
så jeg kan tilgå den hvad enten jeg bruger min Linux disk, eller min
winXP disk.
Jeg har prøvet at kopiere den tilbage, så den kører 'lokalt' men
problemet er der stadig.

Fra : Anders Lund

Dato : 05-06-05 08:15

J H wrote:
> Jeg har prøvet at kopiere den tilbage, så den kører 'lokalt' men
> problemet er der stadig.

Jeg ville prøve at kopiere mine mails over i en anden mappe, for
derefter at slette indbakke filen. Jeg må dog indrømme at jeg ikke har
prøvet det under Thunderbird, men i OE og Outlook har jeg gjort det
sådan.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : J H

Dato : 05-06-05 13:27

Anders Lund wrote:
> [...]
> derefter at slette indbakke filen. Jeg må dog indrømme at jeg ikke har
> prøvet det under Thunderbird, men i OE og Outlook har jeg gjort det

Det var det der skulle til.
Tak for hjælpen.

Er der i øvrigt nogen forklaring på fænomenet?

Fra : Mogens

Dato : 05-06-05 10:33

J H wrote:
> [...]
> winXP disk.
> Jeg har prøvet at kopiere den tilbage, så den kører 'lokalt' men

Du har vel valgt View: All ???