Viking film?
Fra : Mr. K

Dato : 04-06-05 21:11

Er der nogen, der kan hjælpe mig med, hvad denne film heder:

Den handler om nogle videnskabsfolk, som rejser med et luftskib, det styrter
ned på nordpolen, og der finder de et forsvundet vikingesamfund.
Filmen er vist fra 1920-30

--
Mvh.

Kent

Fra : Mads

Dato : 04-06-05 22:27

On Sat, 4 Jun 2005 22:10:39 +0200, "Mr. K" <coolviking@icqmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Den handler om nogle videnskabsfolk, som rejser med et luftskib, det styrter
>ned på nordpolen, og der finder de et forsvundet vikingesamfund.

Mon ikke du tænker på Disney filmen "Island at the top of the world"
fra 1974?
http://www.killermovies.com/dvd/do.php/QjAwMDFJNTVYSQ__.html

Mvh Mads

--
Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely
in a pretty and well preserved body, but rather, skid in broadside,

Fra : Mr. K

Dato : 04-06-05 23:10

Jep det er den.

Jeg kan se, at den kun findes i en R1 version ... ved du om der er plander
om en dansk udgave?

Mvh.
Kent

Fra : Mads

Dato : 04-06-05 23:46

On Sun, 5 Jun 2005 00:10:23 +0200, "Mr. K" <coolviking@icqmail.com>
wrote:

>Jep det er den.
>
>Jeg kan se, at den kun findes i en R1 version ... ved du om der er plander
>om en dansk udgave?

Hvis du mener en R2 version, så kan den da købes f.eks. hos
www.amazon.co.uk
men om den har danske undertekster aner jeg desværre ikke.

Mvh Mads