Skærme
Fijala 3554
Forskel mellem Samsung 191T, 192T og 193T?
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 04-06-05 15:05

Jeg er blevet tilbudt en Samsung 191T til 2000 kr.

Nu sidder jeg og undrer mig lidt over specs. på den i forhold til de nyere
modeller 192T og 193T.

Er de teknisk ens? Er det kun designet?

Jeg sidde samtidigt og er lidt lunken, da man efterhånden kan få et hav af
skærme næsten helt ned til den tilbudte pris.

Mine behov er flg. skal være god til billedbehandling.
Jeg spiller ikke og ser ikke film på maskinen.
Det er altså mest stilbilleder og DTP, jeg arbejder med.

Jeg har behov for god kontrast, skarphed og et roligt billede.
Skærmen skal bruges som hovedskærm til min laptop.
Allerhelst burde den jo være en 21" med 1600x1200 opløsning, men det kan man
jo ikke lige få for 2 kkr.

Er der andre skærme, jeg bør se på istedet?

--
Jesper Nielsen
aka