Andet multimedie
bentjuul 3670
Lær Photoshop CS på en sjov måde
Fra : Myt

Dato : 04-06-05 14:58

Hej i gruppen

Jeg har haft fornøjelsen af at kigge på en dvd med Photoshop undervisning.
Det er med en der hedder Mark, dvd'en hedder Marks's 101 Totally Awesome
Photo Tips in Photoshop CS.
Nu er jeg ikke lige nybegynder i faget, så det var da kun fordi jeg sad og
kedede mig jeg kiggede på sagerne. Jeg skal love for jeg kom til at grine,
han er jo TOTAL Awesome som underviser. Så er der nogen der kan engelsk, og
vil lære Photoshop CS, så er det her altså løsningen, ingen kedelige
toturials, men total griner undervisning, men seriøst.

Myt

Fra : Henning Kampmann

Dato : 05-06-05 10:34

Hej 'Myt'

On Sat, 4 Jun 2005 15:58:03 +0200, "Myt" <nogo32@hotmail.com>
wrote:

Så er der nogen der kan engelsk, og

Hvor kan jeg få fat i den DVD?

TIA

Henning

catlineVÆK@edb.dk væk skal lige væk først!

Fra : Kurt Lund

Dato : 05-06-05 11:01

www.designsbymark.com

--
Kurt Lund

Fra : N. Lindhard

Dato : 05-06-05 14:41

Desværre står der på websitet, at den er udsolgt... Her er dog en lille
smagsprøve!

http://www.designsbymark.com/marks101tips/movies/underexpose.html

Fra : Karsten Jensen

Dato : 06-06-05 15:06

On Sun, 5 Jun 2005 15:40:31 +0200, "N. Lindhard"
<banestien@hotmail.com> wrote:

>http://www.designsbymark.com/marks101tips/movies/underexpose.html

Han lyder da som om han er på extacy eller noget i den retning

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-06-05 15:05

N. Lindhard skrev:

> http://www.designsbymark.com/marks101tips/movies/underexpose.html

Hmm, har han mon været i lære hos Russel Brown? :)

Det er selvfølgelig et spørgsmål om smag og behag, men jeg kan
personlig godt blive irriteret på den der form for 'hat og blå
briller'-undervisning. Det er skægt nok i starten, men i længden
får man lyst til at skrige "åhh, så hold dog kæft!". Sådan har
jeg det i hvert tilfælde.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Henning Kampmann

Dato : 05-06-05 19:08

HI Gays!

Jeg forstår til fulde dit synspunkt. Den 'stil' ER speciel, men
at manden uomtvisteligt kan noget, og kan få mig til at fatte
det, det er 100!

Jeg har kæmpet med PS i flere år uden egentligt at fatte ret
meget, så når jeg som her pludseligt får en 'ah ha' oplevelse,
kommer jeg selvklart lidt op på mærkerne! ;)

Jeg vil pokkers gerne have fat i den DVD, så er der en eller
anden, der kan hjælpe mig, vil jeg blive mere en glad!

Mvh.

Henning

catlineVÆK@edb.dk (væk med væk først!).

Fra : Ole Jensen

Dato : 05-06-05 20:00

Henning Kampmann <no.way@net> wrote:

> Jeg vil pokkers gerne have fat i den DVD, så er der en eller
> anden, der kan hjælpe mig, vil jeg blive mere en glad!

Tja, den ligger derude, hvis du er med på lidt P2P. Det kan vel ikke
skade nogen, nu hvor han lukker forretningen.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Falcon

Dato : 06-06-05 18:36

On Sun, 05 Jun 2005 16:05:25 +0200, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>briller'-undervisning. Det er skægt nok i starten, men i længden
>får man lyst til at skrige "åhh, så hold dog kæft!". Sådan har

Jeg har lige set 3 af de videoclip på hans hjemmeside, og den første
fik mig da også til at trække på smilebåndet, Nr 2, tænkte jeg, kører
de alle på den måde, og nr. 3 afbrød jeg halvvejs, det blev bare for
meget med hans Schumacher speak. Så det bliver ihvertilfald ikke hans
DVDjeg skal have fat i for at lære PS. Der må da absolut findes noget
bedre derude.

mvh Falcon

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-06-05 23:03

Henning Kampmann skrev:

> Den 'stil' ER speciel, men at manden uomtvisteligt kan noget,
> og kan få mig til at fatte det, det er 100!

Og det er det vigtigste. Altså, at man fatter det.

> Jeg har kæmpet med PS i flere år uden egentligt at fatte ret
> meget, så når jeg som her pludseligt får en 'ah ha' oplevelse,
> kommer jeg selvklart lidt op på mærkerne! ;)

Forståeligt. Aha-oplevelser er ikke så ringe endda. :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 06-06-05 20:55

On Mon, 6 Jun 2005 17:29:04 +0200, "Myt" <nogo32@hotmail.com> wrote:

>Hey igen
>
>Okay, her er et par link mere til hans undervisning

Ja, han kan da bringe smilet frem )

Findes der andre link-sites end til Mark? evt til andre
adobe-programmer?

Fra : Myt

Dato : 06-06-05 21:44

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:mea9a11e5hu7dkrje1vuntslb9mkodafnk@4ax.com...

> Ja, han kan da bringe smilet frem )
>
> Findes der andre link-sites end til Mark? evt til andre
> adobe-programmer?

Jeg ved det ikke, men jeg tror det ikke. Har du prøvet at Google hans navn ?
Det kunne jo være der kom mere op.
Jeg hører også til dem der godt kan lide ham, han er ret underholdende

Myt

Fra : Karsten Jensen

Dato : 07-06-05 12:17

On Mon, 6 Jun 2005 22:43:53 +0200, "Myt" <nogo32@hotmail.com> wrote:

>Jeg ved det ikke, men jeg tror det ikke. Har du prøvet at Google hans navn ?
>Det kunne jo være der kom mere op.

Fandt disse - dog ikke af Mark:
http://www.totaltraining.com/dnld/sampler.asp?mscsid=

Fra : Karsten Jensen