Rhodos
Fra : mcloud

Dato : 04-06-05 13:09

Rhodos eller Rodos:

22 dage til afrejse
mvh mcloud

Fra : Torben Wridt

Dato : 05-06-05 17:29

"mcloud" <kim@lechef.dk> skrev i en meddelelse
news:42a199de$0$18648$14726298@news.sunsite.dk...
> Rhodos eller Rodos:
>
> 22 dage til afrejse
> mvh mcloud

Du er en heldig kartoffel......, hils alle mine gode venner fra mig!! ))

Mvh,
Torben

P.S. Hvor skal du bo??

Fra : mcloud

Dato : 05-06-05 18:32

Hej Torben
Jeg skal bo på Rhodos beach hotel sammen med min kone og datter ,som
ligger
nede ved de skandinaviske restauranter på vestkysten ikke langt fra
bargaden,skal være der i 14 dage og det er 7 gang vi er der ikke på samme
hotel men på øen.
mvh mcloud

Fra : Torben Wridt

Dato : 06-06-05 15:52

> [...]
> nede ved de skandinaviske restauranter på vestkysten ikke langt fra
> bargaden,skal være der i 14 dage og det er 7 gang vi er der ikke på samme

Jajaja....., og så skal du nok i restaurant "Viking" til deres
ta'-selv-bord, og bade ved Elly's, osv., osv.

Misundelig.........njaeee....

Ha' nu en rigtig go' tur!!!

Mvh,
Torben