Hvilket program til news.
Fra : Ukendt

Dato : 04-06-05 10:48

Jeg har brugt Agent, men da jeg overvejet Giganews,
som den tilsyneladende ikke har det så godt med.
pga af de mange indlæg, har jeg forsøgt mig lidt
med NewsBin Pro, som dog ikke forekommer mig
særligt intuitiv, der er for mange indstillinger.

Men hvad så? Kan nogen anbefale et passende program?
Helst et med en prøveperiode, jeg vil helst ikke smide
penge ud på nget, jeg ikke bryder mig om.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 04-06-05 10:56

vidal (at) webspeed.dk skrev:

> Kan nogen anbefale et passende program?

De fleste bruger Outlook Express. Men med tiden får man lyst til
at bruge et andet program. Jeg har i perioder brugt XanaNews og
Gravity - og med stor tilfredshed. Men i lang tid har jeg holdt
mig til 40tude Dialog, som er gratis. Du kan hente den her:
http://www.40tude.com/dialog/

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-06-05 10:58

Den 04-06-05 11.47 skrev vidal (at) webspeed.dk følgende:
> Jeg har brugt Agent, men da jeg overvejet Giganews,
> som den tilsyneladende ikke har det så godt med.

Et opsætningsproblem? Det burde ikke betyde noget, hvilken udbyder man
bruger. Ellers er XNews ganske udmærket - og gratis:
http://xnews.newsguy.com/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvilke fordele Firefox giver, og lær at udnytte programmets mange

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-05 13:42

Kim Ludvigsen wrote:

> Et opsætningsproblem? Det burde ikke betyde noget, hvilken udbyder man
> bruger. Ellers er XNews ganske udmærket - og gratis:
> http://xnews.newsguy.com/

Hvordan er den til binære grupper?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-06-05 13:56

Den 04-06-05 14.42 skrev vidal (at) webspeed.dk følgende:

> Hvordan er den til binære grupper?

Så vidt jeg ved, udmærket.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gratis tetris-klon i form af Tetrix.

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-05 13:47

Kim Ludvigsen wrote:

> Et opsætningsproblem? Det burde ikke betyde noget, hvilken udbyder man
> bruger. Ellers er XNews ganske udmærket - og gratis:
> http://xnews.newsguy.com/

Jeg har Agent 1.93, som ikke håndterer mange indlæg
for godt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 04-06-05 11:42

Således skrev vidal (at) webspeed.dk den Sat, 04 Jun 2005 11:47:57
+0200:

>Jeg har brugt Agent, men da jeg overvejet Giganews,
>som den tilsyneladende ikke har det så godt med.
>pga af de mange indlæg,

Agent 1.93 kunne have problemer med for mange indlæg (65000 ?), men
ver. 2.0 har vist en grænse på 4 eller 8 millioner headers pr. gruppe.

Knud
--
"That sounds vaguely obscene, and if there's one thing I can't stand,
it's vagueness."

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-05 11:46

vidal (at) webspeed.dk" <"vidal (at) webspeed.dk wrote:
> Men hvad så? Kan nogen anbefale et passende program?
> Helst et med en prøveperiode, jeg vil helst ikke smide
> penge ud på nget, jeg ikke bryder mig om.

Hvis det ikke absolut skal være et gratis program, så kan
jeg anbefale NewsRover, som jeg selv synes er meget let
at betjene. Det kan alt, hvad sådan et program skal kunne,
og lidt til. Og der er en gratis prøveperiode på 30 dage.

http://www.newsrover.com/

-E.G.

Fra : Morten Bowman

Dato : 04-06-05 12:48

On Sat, 04 Jun 2005 11:47:57 +0200, "vidal (at) webspeed.dk" <"vidal (at)
webspeed.dk"> wrote:

> [...]
>Helst et med en prøveperiode, jeg vil helst ikke smide
>penge ud på nget, jeg ikke bryder mig om.

Newsleecher er rigtig godt.
Newsbin Pro er nu også ganske udmærket, man behøver ikke pille så meget i
indstillingerne.

Fra : skibber

Dato : 06-06-05 10:29

On 04-06-2005 11:47:54, "vidal (at) webspeed.dk" wrote:
> [...]
>Helst et med en prøveperiode, jeg vil helst ikke smide
>penge ud på nget, jeg ikke bryder mig om.

Hej Villy.

NewsBin pro er ganske godt til bin,message reply dur ikke,de er ved at fjerne
den mulighed i den nye version har ellers brugt den i en del år

NewsLeccher rigtigt godt til bin da det har en super bin søgefunktion,bruger
det selv,mangler virtual opdeling af grupper kommer senere

NewsMan Pro er det jeg lige nu bruger til rene text grupper,har mulighed for
virtual opdeling af groups og kan køre med MySql database også rigtigt god
til bin

NewsRower bruger jeg sjældent,syntes den virker lidt rodet,og den behandler
downloads lidt funny.

Så lige nu bruger jeg 2 programmer NewsLeccher og NewsMan.

Ps.Alle købt og betalt

Fra : Morten Bowman

Dato : 06-06-05 18:22

>NewsRower bruger jeg sjældent,syntes den virker lidt rodet,og den behandler
>downloads lidt funny.

Til gengæld er det en af de få der kan søge direkte på serveren hos
GigaNews:.)
Men ellers enig: ikke nogen særlig god newsklient

Fra : skibber

Dato : 06-06-05 23:21

On 06-06-2005 19:22:04, Morten Bowman wrote:

>Til gengæld er det en af de få der kan søge direkte på serveren hos
>GigaNews:.)
>Men ellers enig: ikke nogen særlig god newsklient

Jo det er et +
NewsLeecher har Super Search som finder det man leder efter
selfølgelig mod en lille betaling for den service,men den det værd.

Fra : Morten Bowman

Dato : 07-06-05 00:23

On Tue, 7 Jun 2005 00:20:51 +0200, "skibber" <skibber@notmail.com> wrote:

>Jo det er et +
>NewsLeecher har Super Search som finder det man leder efter
>selfølgelig mod en lille betaling for den service,men den det værd.

Nu mente jeg altså News Rover
Jeg er også meget tilfred med News Leecher. Men den kan _ikke_ søge direkte
på serveren hod GigaNews

Fra : skibber

Dato : 07-06-05 11:37

On 07-06-2005 01:23:05, Morten Bowman wrote:

>Nu mente jeg altså News Rover
>Jeg er også meget tilfred med News Leecher. Men den kan _ikke_ søge direkte
>på serveren hod GigaNews

det har du ret i,Newsleecher har vist deres ejen søge server
jeg skal da lige prøve den søgemulighed i NewsRover den har jeg
da overset :-/

Det det der irretere mig mest med News Rover er at den gemmer i
sessions og der kan jo være mange,men der er måske også noget jeg har overset
var ellers rigtig glad for den tidligere,så jeg burde give den en chance til.