Et godt manager-spil
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 04-06-05 00:44

Min storebror har lige fået ny computer og han vil have det nyeste og bedste
manager-spil.
Jeg ynder ikke at spille den slags spil, men jeg erinder dog en spil-serie,
der hed: "Championship Manager", men der er vist noget med at det skiftede
navn.
Nogen som kan give mig en anbefaling på et nyt og godt manager-spil?

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 04-06-05 09:26

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg ynder ikke at spille den slags spil, men jeg erinder dog en
> spil-serie, der hed: "Championship Manager", men der er vist noget med at

Det findes såmænd stadig under det navn
http://www.championshipmanager.co.uk/

Det har dog fået dårlige anmeldelser.

/Kenneth Iversen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 04-06-05 09:57

Kenneth Iversen wrote:
> "Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en
> [...]
Nej nej nej nej .*ryster på hovedet* .. puha.. det kan bare SLET ikke
anbefales.

Søren, du har ret i at det blev delt op i 2 spil.

Det som kan anbefales er Football Manager 2005. Det er på højde, hvis
ikke højere, med de bedste versioner fra den gamle CM-serie.

www.sigames.com

Championship Manager 5 skal man holde sig langt væk fra.

Mikael