tv ind ud
Fra : Christian Buhrkall

Dato : 03-06-05 21:49

Kunne ikke lige finde et bedre sted...

Jeg skal bruge et kort som har både tv ind og tv ud.
Det skal bare ikke være et grafikkort.

simpelthen et kort som giver maskinen tv ind og ud, og ikke andet.

Er der nogen som har hørt om sådan et?

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 04-06-05 00:47

Christian Buhrkall wrote:
> [...]
> Det skal bare ikke være et grafikkort.
>
> simpelthen et kort som giver maskinen tv ind og ud, og ikke andet.

TV out funktionen tror jeg ikke du får uden at have et grafikkort med
denne funktion.

indgang til TV, kan du få ved at købe et TV tuner kort til 500-1000 kr,
f.eks. et hauppague PVR 250 som har hardware mpeg encoder - jeg ved ik
om det også kan sende TV signal ud af maskinen, men tvivler

Fra : Edmund

Dato : 04-06-05 06:43

Esben von Buchwald wrote:
> indgang til TV, kan du få ved at købe et TV tuner kort til 500-1000
> kr, f.eks. et hauppague PVR 250 som har hardware mpeg encoder - jeg
> ved ik om det også kan sende TV signal ud af maskinen, men tvivler

Det kan et Hauppauge PVR 350,
men den kan ikke vise f.eks et billed af skrivebordet, og kan ikke
afspille DVD´er.
Den kan kun afspille mpeg filer på harddisken.

--
Mvh Edmund

Fra : Flemming Joensson

Dato : 04-06-05 15:16

Christian Buhrkall <darkwing@hco.kollegienet.dk> wrote in

> [...]
> Det skal bare ikke være et grafikkort.
>
> simpelthen et kort som giver maskinen tv ind og ud, og ikke andet.

Hvorfor må det ikke være et grafikkort? Et af Ati's All in Wonder kort kan
det du efterspørger, men er samtidig også et grafikkort.

/Flemming

Fra : Christian Buhrkall

Dato : 04-06-05 23:16

Flemming Joensson wrote:
> Christian Buhrkall <darkwing@hco.kollegienet.dk> wrote in

> Hvorfor må det ikke være et grafikkort? Et af Ati's All in Wonder kort kan
> det du efterspørger, men er samtidig også et grafikkort.

Det er til en panel computer med touchscreen. Der er ikke mulighed for
at tilslutte andre grafikkort til skærmen.