Nvidia drivere
Fra : heuten

Dato : 03-06-05 20:48

Jeg er en glad bruger af TV-out..
Jeg har lige opdateret mine drivere og nu har jeg et problem..
Med de gamle drivere viste fjernsynet bare hvad der var på computerskærmen,
efter jeg har opdateret gør den stadig dette, men når jeg er inde i en
mappe med videofiler eller bare åbner en video, nærmest hakker billedet
lige 3-4 gange og (hvis jeg åbner filen) så viser den videoen fuld
størrelse på tv'et men ikke på computeren, hvordan kan man slå dette fra så
tv'et bare en en kloning af computerskærmen.. og ikke viser fuld størrelse,
jeg tror nemlig også dette er grunden til at skørmen hakker 3-4 gange..

anyone?

Fra : Sune Salminen

Dato : 04-06-05 01:49

heuten wrote:
> [...]
> computerskærmen.. og ikke viser fuld størrelse, jeg tror nemlig også
> dette er grunden til at skørmen hakker 3-4 gange..

Hvad er det for et grafikkort du har?

Du burde kunne vælge clone mode inde i driverindstillingerne.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : heuten

Dato : 04-06-05 11:38

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in news:42a0fa6d$0$67260
$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Hvad er det for et grafikkort du har?
>
> Du burde kunne vælge clone mode inde i driverindstillingerne.
>
> -Sune

Jeg har et Gforce 4 ti 4200, og jeg har valgt clone mode.
Jeg vil bare gerne have at tv'et viser det samme som computerskærmen,
hvilket den også gør, bare ikke når man ser videoer. SÅ viser tv'et fuld
skærm mens computerskærmen bare viser den i et vindue. Det er mens tv'et
indstiller sig til at vise fuld skærm der kommer disse irreterende hak.
jeg vil tro det er en indstilling man skal slå fra, ved bare ikke hvor??

Fra : Sune Salminen

Dato : 04-06-05 14:47

heuten wrote:
> [...]
> mens tv'et indstiller sig til at vise fuld skærm der kommer disse
> irreterende hak. jeg vil tro det er en indstilling man skal slå fra,

Hvilken mediaplayer bruger du? Prøv en anden! F.eks. BSPlayer (som
ligner lort med det indbyggede skin - jeg anbefaler 'pancake' eller
RT7). Ellers hvis det er windows mediaplayer så kig lidt i
indstillingerne der.

-Sune

Fra : Brian

Dato : 06-06-05 17:16

> [...]
> indstiller sig til at vise fuld skærm der kommer disse irreterende hak.
> jeg vil tro det er en indstilling man skal slå fra, ved bare ikke hvor??

Under egenskaber for grafikkortet vælger du fanebladet fuldskærmsvideo
til venstre, og under "enhed i fuld skærm" vælger du "deaktiver".

/Brian

Fra : heuten

Dato : 06-06-05 19:20

Brian <bbechFJERN@hotmail.com> wrote in news:d81ssj$t9g$1@gnd.k-net.dk:

> Under egenskaber for grafikkortet vælger du fanebladet fuldskærmsvideo
> til venstre, og under "enhed i fuld skærm" vælger du "deaktiver".
>
> /Brian

ey, det virker :D
Nu kan jeg bare ikke få den sekundære skærm (TV'et) til at vise video..
eller man kan se skrivebordet og windows mediaplayer, med der hvor videoen
skulle være er der bare sort/lilla skærm, hvor man på computerskærmen kan
se videoen..
kan du også klare den? eller nogen andre?

Fra : Brian

Dato : 09-06-05 15:12

> [...]
> se videoen..
> kan du også klare den? eller nogen andre?

Kender godt problemet, men jeg har desværre ikke en umiddelbar løsning.
Måske kan en anden driver hjælpe, evt. en ældre en.