VW golf 1.8 CL 1994
Fra : zillyink

Dato : 03-06-05 19:43

kørt 200.000 km.
pris 40,000 kr.

Ser pæn ud, men...?

Nogen kommentarer til denne?

+´ser og -´ser!!

--
Hilsen

Zillyink
Slet: -get-lost-

Fra : Jacob Madsen

Dato : 03-06-05 21:33

"zillyink" <zillyink@-get-lost-gmail.com> skrev i en meddelelse
> kørt 200.000 km.
> pris 40,000 kr.
>
> Ser pæn ud, men...?
>
> Nogen kommentarer til denne?
>
> +´ser og -´ser!!

Er det hos forhandler ? Så pres til 35000 incl. levering og plader. Så er
det sgu et fint køb, hvis ellers den er fin.

Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-05 08:24

"zillyink" <zillyink@-get-lost-gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

- 'ser:

Kig efter rust.

Især i bagklap, toppen af forruden og i døråbningerne, vrid gummilisterne
til side, for begyndende rust starter ofte her.
Tjek også gummibælgene hvor ledninger mv. går ud i dørene.
Sealinger er der som regel ingen problemer med.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf

Fra : Troels Pedersen

Dato : 04-06-05 08:29

> [...]
> Tjek også gummibælgene hvor ledninger mv. går ud i dørene.
> Sealinger er der som regel ingen problemer med.

Lige en ekstra:
Tjeck også paneler langs døre, og under dørene. Samt paneler under
forskærmene. De er set ruste før, uden det lige var synligt for det blotte
øje.

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC '92

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 04-06-05 08:58

"Troels Pedersen" <troels_p[fjern]@[fjern]12mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> skrev i en
> meddelelse news:42a15716$0$324$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> Lige en ekstra:
> Tjeck også paneler langs døre, og under dørene. Samt paneler under
> forskærmene. De er set ruste før, uden det lige var synligt for det blotte
> øje.

Og skærmen rundt om tankpåfyldningen, det er en skidtsamler bagpå, inde i
skærmen = rust :(.

Fra : Tobester

Dato : 04-06-05 10:45

Jeg ville mene, at prisen er noget for dyr...

Jeg var i gang med at sælge min 1,8CL ´94 med 260000km, og jeg kunne max
presse den op til 25-27500, og den kører som en drøm. Så jeg beholdte den
istedet.

Til 40000kr. skal den være helt fejlfri og rustfri med fuld historik. Ellers
ville jeg lede videre, der er mange GolfIII derude.

Som nævnt skal du kigge efter rust/rep. i bagklappen under bagruden/over
nummerpladen, ved tankdækslet og i bunden, hvis den ikke er yderligere
rustbeskyttet. Specielt omkring opretterhullerne kan den ruste. Mine
erfaringer med motoren er udelukkende gode. Min nærmer sig de 300000 og
bruger stadig intet olie, og den har en fin økonomi 12-14km/l. og et lækkert
bundtræk. De fleste reservedele kan fås i kopi-varer, hvilket også hjælper
på vedligeholdelsesomkostningerne.

God fornøjelse!

T obeste r

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 04-06-05 16:00

"Tobester" <ttbdk(FJERN)@hotmail.com> skrev i en meddelelse
og jeg kunne max
> presse den op til 25-27500, og den kører som en drøm. Så jeg beholdte den
> istedet.

Så ville den også blive solgt for 40-50 kKr. afh. af stand.