RuneScape [newbie]
Fra : Jane

Dato : 03-06-05 19:11

Ja, jeg er newbie i det her spil og ikke member - endnu...
men jeg har et hav af spørgsmål som jeg gerne vil have hjælp til.
Jeg har kigget i faq'en og lidt på http://www.runescapetips.dk/index.html
men enten kan jeg ikke finde svarene eller... ikke helt forstå
dem og vil gerne have det udspenslet.

Hvorfor står nogle navne med orange eller rød?
Får man ubegrænset plads i banken som member?
Hvilken af alle de tal i stats siden er mit level?
Min stat er på: http://img22.echo.cx/my.php?image=stat6tc.jpg
Kan man ændre sit password?
Hvis jeg bliver member skal jeg så begynde på en ny
figur eller kan jeg fortsætte med den jeg har?

Jane/Ma~
--
http://spaces.msn.com/members/kkgnsdlkng/

Fra : eio

Dato : 05-06-05 10:48

> Ja, jeg er newbie i det her spil og ikke member - endnu...

Hej og velkommen til Runescape! Der er masser at lave på free, så vent
bare til du har mere styr på spillet, members kan være lidt overvældende.

> Jeg har kigget i faq'en og lidt på http://www.runescapetips.dk/index.html
> men enten kan jeg ikke finde svarene eller... ikke helt forstå
> dem og vil gerne have det udspenslet.

Skriv gerne en mail til mig hvis du vil have noget uddybet, jeg besvarer
med glæde alle Runescape spørgsmål (hvis jeg kan).

> Hvorfor står nogle navne med orange eller rød?

Hvis en person eller monster er samme combat level som dig står deres
navn med gul. Jo højere deres combat level er i forhold til din egen, jo
rødere bliver navnet. Jo lavere deres combat level er i forhold til din
egen, jo grønnere bliver navnet.
NPCer, det vil sige de folk du kan snakke med som ikke er spillere har
som regel gule navne.

> Får man ubegrænset plads i banken som member?

Nej ikke ubegrænset men meget mere end free. Det kan dog stadig blive
knebent med plads for members for der er mange mange flere items at
proppe i banken :)

> Hvilken af alle de tal i stats siden er mit level?

Hvis du ikke har musen over nogle af dine skills, så står din combat
level i feltet nederst.

> Min stat er på: http://img22.echo.cx/my.php?image=stat6tc.jpg

I feltet nederst på billedet kan du se der står Combat Lvl, det er den
level de andre ser ud for dit navn når de har musen over dig.

> Kan man ændre sit password?

Ja, det kan du gøre fra hovedsiden, www.runescape.com. Scroll ned til
Secure Services og klik på Account Management. Så skal du logge ind og
så kan du ændre password, recovery spørgsmål og den slags.

> Hvis jeg bliver member skal jeg så begynde på en ny
> figur eller kan jeg fortsætte med den jeg har?

Du fortsætter med den du har. Du melder din eksisterende figur til members.

Held og lykke og god fornøjelse!
EIO

Fra : Jane

Dato : 06-06-05 06:57

eio skrev i <news:42a2ca68$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk>:

> Hej og velkommen til Runescape! Der er masser at lave på free, så vent
> bare til du har mere styr på spillet, members kan være lidt
> overvældende.

For sent, jeg er blevet så bidt af det jeg er blevet member.
Tak for hjælpen. Du hører fra mig.

Jane/Mathilde
--
http://spaces.msn.com/members/kkgnsdlkng/