Slankeopskrifter
Fra : Tine Kristiansen

Dato : 03-06-05 16:18

Hejsa,

Der er sikkert mange, som efterlyser dette herinde, men jeg vil høre om der
er nogen som kan give nogen link til hjemmesider med gode slankeopskrifter
??

Hilsen
Tine

Fra : peet_dk

Dato : 03-06-05 18:16

> [...]
> der
> er nogen som kan give nogen link til hjemmesider med gode slankeopskrifter

http://www.google.dk/search?hl=da&q=sund+mad+opskrifter&meta=

Men:

Spis grønt
Undgå for meget ris, pasta, brød og andre produkter med stivelse i.
Sørg for at få nok proteiner, dvs. mageret kød, fisk mv.
Drop ikke dit vægttab hvis du en dag kommer til at spise forkert, forsæt med
at spise sundt. Der skal være plads til en dag om måneden e.l. hvor man ikke
spiser sundt!

Evt. prøv at tælle kalorier i en periode. Du kan finde excel ark på nettet
hvor du bare skal indtaste hvad og hvor meget du spise af de forskellige
ting, også regner den selv ud hvor mange kalorier du har fået i løbet af en
dag. Det er en meget god måde hvis man ikke har helt styr på hvad der er
sundt, og hvad der ikke er sundt! Juice mv. er f.eks. sundt som mange går og
tror! Du kan regne ud hvor mange kalorier du skal have i løbet af dag inde
på motion-online.dk. Prøv evt. at søge på google.

Få nogle gode motions vaner, dvs. en halv times motion om dagen hvor du får
sved på panden.

Fra : Preben Pedersen

Dato : 03-06-05 19:48

Prøv www.kalmarcreative, de har hjulpet mig til et vægttab på 5 kg
allerede,
og opskrifterne er bare gode...

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Mus

Dato : 03-06-05 21:23

Nu var det slankeopskrifter og ikke Herbalife Tine efterlyste.

Og hun kan jo bare se i tåden lige nedenunder, for der har du også
reklameret for herbalife.

Ufine metoder som at spame vedr. slankeprodukter gavner bestemt ikke
herbalife. Så i virkeligheden går du rundt og gør mere skade end gavn for
det produkt du gerne vil reklamere for. Og at du så gør det i to følgende
tråde gør det bare endnu værre.

LN

Fra : RuneR

Dato : 07-06-05 10:02

Opskrifterne her følger alle DDV programmet - og er bestemt slankende

http://opskrifter.heede.dk/opskrifter/

/Bonnie

Fra : Lisbeth

Dato : 08-06-05 00:22

"RuneR" <mail@pomfrit.dk> skrev i en meddelelse

> Opskrifterne her følger alle DDV programmet - og er bestemt slankende

Slankende opskrifter findes ikke.

Mvh. Lisbeth

Fra : Rollike

Dato : 13-06-05 08:26

> Slankende opskrifter findes ikke.

*LOL* det har du ret i...!

jeg kan huske engang kuponhæfterne reklamerede med en oversigt over
negative fødevarer... det var noget med at disse fødevarer var
slankende!!! *LOL* gad vide hvor mange der hoppede på den!

Men derud over synes jeg at DDv har en masse gode opskrifter men
mange af deres produkter kan nemt erstattes med nogle der er mindre
kalorier i...

Bare man husker at spise mindre end man forbrænder så er det jo en
smal sag (og herefter kommer så den psykologiske side, men det er jo
en helt anden historie!)

MVH Mette

http://www.densmallegyde.dk

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 10-06-05 11:36

Tine Kristiansen <Nukleuz@mail.dk> skrev:
> [...]

Prøv: http://ekot.dk/projekter/mindre/
men altså kun hvis du virkelig mener noget med det. Ikke
noget med pjattede slankeopskrifter, enten vil man gøre
noget ved det --- ellers lad være, og bliv ved med at
svulme op.
Mvh.: Hans