Andet multimedie
bentjuul 3670
billedjusteringsmuligheder i photoshop cs ~
Fra : LD

Dato : 03-06-05 15:07

Hej
findes billedjusteringsmuligheden:

billedjustering
tilpas farve
valgmulighed: kilde

altså man tilpasser et fotos farveskala til et andet

fra Photoshop CS

også i Photoshop 7 og i så fald ; HVOR ???

vh Lene

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 04-06-05 11:19

"LD" <lendaa@daugaard.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> altså man tilpasser et fotos farveskala til et andet
>
> fra Photoshop CS
>
> også i Photoshop 7 og i så fald ; HVOR ???

+++++++++++++++++++++

Hej Lene.

Det må være den her du tænker på. Gå op i Image > Adjustments > Match Color,
og nede under Image Statistics står der Source der vælger du det billede
hvor farveskalaen skal komme fra. Den source som du vælge skal også være
åben. Er ikke helt sikker på om det er det du mener.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : LD

Dato : 04-06-05 18:21

Hej
det lød ellers okay ... men den valgmulighed (Match Color) har jeg slet ikke
under Image > Adjustments i PhotoShop 7 ??

vh Lene

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-06-05 19:16

LD skrev:

> altså man tilpasser et fotos farveskala til et andet
>
> fra Photoshop CS
>
> også i Photoshop 7 og i så fald ; HVOR ???

Match Color-funktionen, eller Tilpas Farve, som den hedder på
dansk, var en af nyhederne i Photoshop CS, så den findes ikke i
Photoshop 7.

--
Hilsen
Madsen

Fra : LD

Dato : 04-06-05 22:31

hej
tak for svaret - selv om det er ærgerligt :)

vh Lene

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 04-06-05 22:53

In article <42a21dc7$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, LD wrote:
> hej
> tak for svaret - selv om det er ærgerligt :)

Så må du ofre de 750-800 kr en opgradering koster. (US version)
Du kan opgradere direkte til CS2.