Andre spejle?
Fra : John Sahl

Dato : 03-06-05 14:32

Doven som jeg er spørger jeg her inde i stedet for at slå det op

Men når man erstatter standardsidespejlene på ens bil med andre,
skal de i så fald være minimum lige så store som de originale?

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : alexbo

Dato : 03-06-05 17:38

"John Sahl" skrev

> Men når man erstatter standardsidespejlene på ens bil med andre,
> skal de i så fald være minimum lige så store som de originale?

Nej.

mvh
Alex Christensen

Fra : John Sahl

Dato : 03-06-05 20:58

alexbo wrote:
> Nej.

Tak.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 04-06-05 12:16

On Fri, 3 Jun 2005 21:57:51 +0200, "John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk>
wrote:

>Tak.

>--

Jeg forstår dit spørgsmål derhen, at du er igang med at prioritere
smartness frem for sikkerhed?!

Men det er nok bare mig.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : John Sahl

Dato : 05-06-05 01:56

Folmer Rasmussen wrote:
> Jeg forstår dit spørgsmål derhen, at du er igang med at prioritere
> smartness frem for sikkerhed?!

Det garanterer jeg dig her med, at jeg ikke er på det punkt,
spejlene jeg har valgt er faktisk med større spejlflade end de
originale

Og nej det er ikke M3-spejle!