Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-06-05 13:19

"Jesus-loves-you" skrev

Subject: Re: Er NT-skrifterne anti-semitiske ?
4263 news:pyene.52039$Fe7.145139@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Do we have a gate Psalm 82 ?

-

Sl 82-anrufen:
1614 news:BpO0c.102428$jf4.6164541@news000.worldonline.dk

> 98-03-07.HAA
[ ... ]
> To The International Court of Justice, the Hague.
[ ... ]
> The president of Yugoslavia, Slobodan Milosevic:
[ ... ]
> (2004-03-01: PUT HIM ON TRIAL )
[ ... ]
> Reason: aggresive war on Croatia,
> aggresive war on Bosnia-H.,
> aggresive war on Kosova.

Sl 82-*Copyright*:
1619 news:BhP0c.102641$jf4.6168810@news000.worldonline.dk

> 99-04-30.IRA

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s148 Fre 03 Jun (2005, CET) 12.36.34

Serbien lover at anholde Mladic

Repræsentanter for serbiens regering
lover at anholde en af de mest efter-
søgte krigsforbrydere efter krigen i
Bosnien, general Ratko Mladic, inden
for en måned

Mladic stod i spidsen for den serbiske
hær og sigtes af FNs krigsforbrydertri-
bunal for Jugoslavien for folkedrab og
andre grusomheder under krigen i
Bosnien 1992-1995. Han anses for at
være ansvarlig for bl.a. massakren på
op mpd 8.000 bosniske mænd og drenge i
Srebrenica i 1995.
Med løftet imødekommer Serbien et krav
fra FN-anklager Carla Del Ponte.

=== citat slut ====

Jesus-Break (John 14,6):
(2005-06-03, CET 08:31)
- "... Lægedom ..."

Means something like:
I (the Truth) will cure (revovery) you (all).

And what about Radovan Karadzic ?

-

Other news from Serbia:

=== citat start ===

DR1 s140 fre 03 jun (2005, CET) 12:49:53

09:26

Ti år gammel video ryster Serbere

I Serbien har en ti år gammel video
sendt chokbølger gennem landet og
regeringen.

Amatørvideoen viser serbiske soldater
myrde seks unge, bagbundne muslimer i
nærheden af Srebrenica.

Filmen fik i aftes den serbiske
præsident til på landsdækkende tv at
udtrykke sin afsky og love, at han viæ
besøge den bosniske by i juli i anled-
ning af ti-årsdagen for massakren på
8000 muslimske mænd og drenge.

Få timer før var otte af de
uniformerede mænd på videoen blevet
arresteret. de skal nu møde retfærdig-
heden, siger præsidenten.

=== citat slut ====

(videoen blev vist i Haag under retssagen mod Milosevic i onsdags)

Well done (the Truth - no matter what, John 14,6), my friend ...

-

Sl 82-shirk-memory:

1619 news:BhP0c.102641$jf4.6168810@news000.worldonline.dk

> 99-04-19.IRA
[ ... ]
> To the government of Iran,
[ ... ]
> The Demon from Balkans.
[ ... ]
> Searchstring "The Truth":
[ ... ]
> [...]
> sætter man alle andre (own: inklusiv The Creator) ud af spillet. For
> så hævder man, at man selv mener det samme som Gud" - Og hvad værre er
> "Så hævder man, at GUD! mener det samme som en selv" og dét er jo
> SHIRK (afgudsdyrkelse)! - Antikrist, lovløshedensø menneske, fortabel-
> sens søn, ham, som skal komme i de sidste dage inden Kristi Genkomst,
> hans primære synd består jo netop i, at ... (2.Thes 2,4) ... ophøje
> sig OVER alt, hvad der hedder Gud og helligdom, så han tager sæde i
> Guds tempel og UDGIVER SIG SELV FOR AT VÆRE GUD!!!
[ ... ]
> Jesus! Vi mærker alle, hvordan dæmonen fra Balkan ånder os i nakken
> med had- og hævnfølelser: Udråb en hellig krig (bøj knæ for mig),
> skriger han gennem vores følelser, og fristelsen er umådelig stor,
> fordi vi jo ikke blot passivt kan stå på sidelinien og se på, at
> úskyldige myrdes i flæng som om, de var skadedyr!
>
> Jesus! Ville det nytte noget, om ..

Jesus! Kan al-Qaeda-fanatikerne (og andre) fatte disse ord, Herre ?

Jesus:
(2005-06-03, CET 13:43)
- "Ja!"

Må dette, Dit ord (He.4,12), Jesus, lyse i mørket, så mennesker kan finde
vej ...

Heaven-Break:
14:13
- "Amen."

With kind regards (shirk-fanatics: see file 3067),
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-06-05 14:03

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... Sl 82 ... ]

> Jesus-Break (John 14,6):
> (2005-06-03, CET 08:31)
> - "... Lægedom ..."
>
> Means something like:
> I (the Truth) will cure (revovery) you (all).

The *Truth*-memory from Whitsunday (Pinsedag, DK 2005-05-15):

=== citat start ===

Der var engang 2 mennesker som roede ud i en robåd på det åbne hav.

Pludselig begyndte det at storme, og bølgerne gik højt; ja så højt, at båden
tog vand ind.

Strakt hoppede den ene over bord, for at svømme i land, og lod således den
anden i stikken.

Nej ... det passer ikke.

Fordi historien er et billed på Jeres ægteskab ...

(2005-06-03 ... keyword: The *Wedding*, Matt.25 ... )

[ ... ]

I ... lærte ... at se virkeligheden i øjnene som den faktisk er,
og kalde tingene ved deres rette navn.

Denne sandhed er ikke altid lige behagelig, fordi den afslører vores "mørke"
sider, men når et menneske først har overgivet sig til sandheden, da er
livet faktisk meget let at leve.

En meget enkel leveregel med vidtgående konsekvenser.

Og gosch ... hvilket fred det giver i ens sind.

Sandheden har en utrolig magt til at tæmme livets storme; ja, det er næsten
ligesom dengang, hvor Jesu disciple i et stormvejr midt ude på vandet råber
til Ham: "Hjælp, vi synker". Og Jesus da får stormen til at lægge sig ved
blot at sige et ord.

[ ... ]

=== citat slut ====

Uden *sandhed* ingen fred ... hverken i sindet (samvittigheden), eller med
sine medmennesker, eller sin Skaber ...

Heaven-Break:
(2005-06-03, CET 14:49)
- " ... "

DADDY:
14:50
- "Jeg gør et bytte ..."

Mig osse ...
3995 news:8yt9e.113616$Vf.4184504@news000.worldonline.dk

.... gå på jagt med Dig, FARMAND ...

DADDY:
14:55
- "Det må du gerne."

Tak Herre ...

Far! Skal vi ikke røve den banq dér (den trænger sådan til at blive
udplyndret) ?

Send Sandhedens lys ind over den, o Gud ...

1.Kor.14,24-25

Eph.6,12-18

He. 4,12 ... ?

.... afslør dens løgne, Farmand.

DADDY:
15:02
- "Jeg vil."

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4267

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 04-06-05 10:08

"Jesus-loves-you" skrev
4267 news:VyYne.52394$Fe7.147741@news000.worldonline.dk

[ ... Sl 82, The Truth ... ]

> The *Truth*-memory from Whitsunday (Pinsedag, DK 2005-05-15):

*Sandhedens* ånd, John 14,17a; 16,13.

[ ... ]
> [...]
[ ... ]
> Uden *sandhed* ingen fred ... hverken i sindet (samvittigheden), eller med

2005-06-03, CET 22:30, start count'ing (power cut)

Local rain DK: 37 mm H2O (prognosis: 40 mm)

News:

=== citat start ===

DR1 s136 Lør 04 jun (2005, CET) 10:46:02

06:11

USA: Militær erkender Koran-skænding

Den amerikanske hær bekræfter nu i
detaljer, hvordan muslimernes hellige
bog Koranen i fem tilfælde er blevet
behandlet vanærende på Guantanamobasen.

Fangevogtere og forhørsledere på
Guantanamo-basen lod bl.a. et eksemplar
af Koranen oversprøjte med urin, de
sparkede, trådte på og vædede den
hellige bog med vand.

Ifølge en nyligt afsluttet militær-
undersøgelse, er involverede
amerikanere blevet irettesat,
forflyttet eller fyret.

De fem episoder, der vanhelligede
Koranen er sket i periodem fra 2002
til marts i år.

=== citat slut ====

You are a clever gay (Matt.24,46) ...

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4269

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 14-06-05 17:37

"Jesus-loves-you" skrev
> [...]

[ ... ]
> Uden *sandhed* ingen fred ... hverken i sindet (samvittigheden), eller med

139 NRK-tekst Ti 14.jun (2005, CET) 18:28:54

(Ber lynsjeofre om unnskyldning)

Det amerikanske Senatet ber lynsjeofre
og familiene deres om unnskyldning for
å ha hindret lover mot lynsjing i
flere ti-år.

I alt 4750 amerikanere ble drept ved
lynsjing mellom 1880 og 1960. De fleste
var svarte i sørstatene som var
beskyldt for bagataller.

Vedtaket i Senatet var enstemmig. Det
kom samme dag som rettssaken startet
etter drapene for 41 år siden på tre
borgerrettsaktivister i Mississippi.

=== citat slut ====

Memory:

3865 news:xT56e.110984$Vf.4174792@news000.worldonline.dk
3935 news:aZ_7e.112942$Vf.4178626@news000.worldonline.dk
3938 news:9De8e.113083$Vf.4179638@news000.worldonline.dk
4165 news:Whqce.430$Fe7.14310@news000.worldonline.dk
4198 news:kTqee.1440$Fe7.30979@news000.worldonline.dk
4231 news:7wNfe.4125$Fe7.49574@news000.worldonline.dk
4252 news:yBEge.4891$Fe7.55974@news000.worldonline.dk

You are indeed a clever gay (Matt.24,46) ...

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4279

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-06-05 20:17

"Jesus-loves-you" skrev
4266 news:DVXne.52388$Fe7.147678@news000.worldonline.dk

[ ... Psalm 82 ... ]

> Serbien lover at anholde Mladic

[ ... ]
> Jesus-Break (John 14,6):
> (2005-06-03, CET 08:31)
> - "... Lægedom ..."
>
> Means something like:
> I (the Truth) will cure (revovery) you (all).

Jesus-Break:
(2005-06-03, CET 21:04:02 minus some seconds)
- " ... hvis I overgiver jer til Mig."

Means:
.... If you surrender to Me.

> And what about Radovan Karadzic ?

> [...]