Blæser i Alto
Fra : hh

Dato : 03-06-05 09:48

Hejsa,

Min kones Suzuki Alto har naturligvis en blæser, den er med 3 trin (så
vidt jeg husker:)

1 - stort set ingen luft, men støjsvag.
2 - en del luft og lyden af et ic3-tog.
3 - halv orkan og lyden af en jetjager.

Der må være andre end os der har dette 'problem' nogen ide til at løse
det ? altså enten en mere støjsvag blæser, eller mere regulerbar løsning ?

/HH

Fra : Jim

Dato : 03-06-05 11:12

"hh" <hhandresen@REMOVE_THIS.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der må være andre end os der har dette 'problem' nogen ide til at løse
> det ? altså enten en mere støjsvag blæser, eller mere regulerbar

Jeg vil mene, at man ved produktionen af Altoen har byttet rundt på
motorerne.
Tag hen til din mekaniker og bed ham rette fejlen.

Det er let at tage fejl af bilmotor og blæsermotor i suzukis biler, da
de ligner hinanden.

J.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-06-05 11:21

Jim skriver:

> [...]
> Tag hen til din mekaniker og bed ham rette fejlen.
>
> Det er let at tage fejl af bilmotor og blæsermotor i suzukis biler, da

ROFL....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : hh

Dato : 03-06-05 12:28

arhh det er DET der er galt.

Så kan det også være den kan køre over 55 km/t bagefter ;)

/HH

Fra : Jim

Dato : 03-06-05 12:39

> arhh det er DET der er galt.
>
> Så kan det også være den kan køre over 55 km/t bagefter ;)

Tja, hvis din blæsermotor kan få altoen til at lyde som en F16-jager, så
skal du ikke sætte vinger på, når motorerne er byttet om.

J.

Fra : Lars Jensen

Dato : 04-06-05 14:53

Jim wrote:
> "hh" <hhandresen@REMOVE_THIS.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tja, hvis din blæsermotor kan få altoen til at lyde som en F16-jager, så
> skal du ikke sætte vinger på, når motorerne er byttet om.

Hehehehe

> J.

Lars B