Betatestere søges til bogføringsprogram
Fra : Steen Hjelmstrand

Dato : 04-01-01 00:04

Stone's Software er i gang med at udvikle et mindre bogføringsprogram
(arbejdstitel: Stone's SummaSummarum) til Windows og i den forbindelse søges
betatestere.

Programmet er rettet mod den lille virksomhed/enkeltmandsvirksomheden, som
ikke har brug for kundekartotek med avanceret kreditor- og debitorstyring,
men som har brug for et lille, hurtigt og letforståeligt bogføringsprogram.

Der følger som udgangspunkt ikke løn, gratis software eller andre fordele
med betatestertjansen. Du skal melde dig af lyst og interesse. Er du
interesseret, så skriv et par ord til undertegnede, så hører du nærmere.

Steen Hjelmstrand
------------------
Stone's Software
Freeware og shareware til Windows
http://www.stoneware.dk

Fra : Erik G Christensen

Dato : 04-01-01 00:18

Steen Hjelmstrand wrote:

> [...]
> med betatestertjansen. Du skal melde dig af lyst og interesse. Er du
> interesseret, så skriv et par ord til undertegnede, så hører du nærmere.

Og hvor er det ?

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Steen Hjelmstrand

Dato : 04-01-01 00:55

"Erik G Christensen" <egc@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Og hvor er det ?

Hej Erik!

Det bliver sendt til de interesserede.

Mvh.
Steen Hjelmstrand
------------------

Fra : N/A

Dato : 08-01-01 22:46

Fra : Kent Fonager / Netco~

Dato : 08-01-01 22:46

> Det må da vist være et forsøg på reklame.

Hmmm.. jeg er slet ikke enig ... manden spørger pænt, om nogle vil hjælpe
med at teste han software, af "egen lyst og interesse" ... hvor du ser
indlægget som reklame, fatter jeg slet ikke ... det er da totalt frivilligt
!! - og desuden kender jeg nogle af de andre programmer, som udvikleren har
lavet og giver GRATIS til andre folk, så der er IKKE tale om reklame, det er
helt sikkert !

> Jeg gider i hvertfald ikke bruge tid på det.

Fair nok, men jeg tror egentlig at folk i denne NG er rimelig ligeglade med
det

Mvh,
Kent Fonager / Netcoders ApS
http://www.netcoders.dk - alt hvad du skal vide om internet udvikling !

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 09-01-01 02:08

Jørgen Madsen <elsted@image.dk> wrote:

> Det må da vist være et forsøg på reklame.
> Jeg gider i hvertfald ikke bruge tid på det.

Nåda. Manden har en indtægt som shareware-udvikler, og der er muligvis
en reklame-effekt i at annoncere et kommende produkt, men så er det
heller ikke værre. Synes faktisk at denne nyhedsgrupper er et oplagt
sted at starte hvis man skal finde beta-testere, der rent faktisk har en
fornemmelse af, hvad man kan forlange af et bogholderi-system. Fejl og
mangler fanges vel som regel af pragmatiske brugere; ikke af tekno'er.
Hertil kommer, at vi befinder os i en erhvervsgruppe, hvor folk
erfaringsudveksler blandt andet med henblik på at udvikle ideer og tjene
penge. Havde måske kunne forstå kommentaren, hvis Hr. Stone havde postet
et "køb mig"-indlæg i en gruppe om fårehold eller kønsforskning....

Blot et lille pip, fordi jeg synes det er sejt, at der findes mennesker,
der udvikler software til mindre behov og færre penge end monstor-store
Navision-løsninger, der er overkill for folk, der skal banke en
virksomhed op og registrere nogle få, fedtede bilag. Dog synes jeg det
havde været fedest, om der var tale om open source, eller at
beta-testerne i det mindste blev belønnet med en gratis kopi. Men det er
en anden historie...

-j

--
Netcetera Aps.