LCD monitor til nakkestøtterne
Fra : HKN

Dato : 03-06-05 07:07

Hej,

Hvor kan jeg få monteret et par LCD monitorer i mine nakkestøtter? Og hvad
koster det?

Jeg har set at man kan købe nogen til at "hænge" rundt om nakkestøtten,
men
det er jeg ikke interesseret i - men man kan muligvis købe dem, og så
montere dem i nakkestøtten?
Kan man trække ledningerne inde i rørene, som går ned i sædet?

Erfaringer søges!

Mvh
Henrik

It has removed 74 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Psypher

Dato : 03-06-05 13:40

"HKN" <mabehemaREMOVE@THIStdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> montere dem i nakkestøtten?
> Kan man trække ledningerne inde i rørene, som går ned i sædet?

Hvor i landet snakker vi om??

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : HKN

Dato : 03-06-05 19:39

> Hvor i landet snakker vi om??

Storkbh.

-Henrik

Fra : Psypher

Dato : 04-06-05 09:23

">> Hvor i landet snakker vi om??

> Storkbh.
>
> -Henrik

Prøv evt. at køre i Bildillen i Rødovre, de laver et ret godt
resultat, kan ikke huske prisen men det plejer at være lavet
ret flot.

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 03-06-05 14:45

HKN wrote:
> Hej,
>
> Hvor kan jeg få monteret et par LCD monitorer i mine nakkestøtter? Og
> hvad koster det?

Jeg ved ikke hvad de koster, det kommer jo an på hvad de skal kunne, hvad
mærke de er osv..

> [...]
> montere dem i nakkestøtten?
> Kan man trække ledningerne inde i rørene, som går ned i sædet?

Ja det kan man godt, det er da bare at gå i gang med værktøjet. Kan
ledningerne ikke gå i rørene fra nakkestøtterne kan du jo selv montere et
tredje rør.. Det er egentlig kun fantasien og pengepungen der sætter
grænserne.. og selvfølgelig dig, hvis du har 10 tommefingre :)

Du kan kigge på http://www.mp3car.com/ for inspiration.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 03-06-05 15:05

HKN wrote:
> [...]
> montere dem i nakkestøtten?
> Kan man trække ledningerne inde i rørene, som går ned i sædet?

Jeg bruger en saddelmager i Viborg, han tager 500 pr nkst + porto

Har ikke adressen her men kan finde den på mandag

Keld

Fra : HKN

Dato : 03-06-05 19:39

> Jeg bruger en saddelmager i Viborg, han tager 500 pr nkst + porto
>
> Har ikke adressen her men kan finde den på mandag

Fint - det lyder som den rigtige løsning. Hvilke skærme bruger du?

Mvh
Henrik

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-06-05 22:24

HKN wrote:
> [...]
> montere dem i nakkestøtten?
> Kan man trække ledningerne inde i rørene, som går ned i sædet?

Hvis du er hurtig, og heldig, har A-Z/Bilka et sæt med to skærme og en
afspiller på tilbud i denne uge til 2199,-

--
MVH Finn - der er starter i nyt, fast, job.
Og det er s** hårdt.

Fra : Johnt

Dato : 03-06-05 23:57

> Hvis du er hurtig, og heldig, har A-Z/Bilka et sæt med to skærme og en
> afspiller på tilbud i denne uge til 2199,-

Og Netto har samme sæt på tilbud til 1999 på tilbud i næste uge

Hilsen
Johnt

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-06-05 08:10

Johnt wrote:
> Og Netto har samme sæt på tilbud til 1999 på tilbud i næste uge

Hvem f***en handler i Netto?

<Seriøst>
Med den måde jeg behandles når jeg skal levere varer til dem har jeg
ingen planer om at de også skal have mine penge. (Gælder også for visse
andre discountkæder)
</Seriøst>

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-06-05 08:13

Finn Guldmann skriver:

> Med den måde jeg behandles når jeg skal levere varer til dem har jeg
> ingen planer om at de også skal have mine penge. (Gælder også for visse
> andre discountkæder)

Velkommen i Dansk Supermarked !!

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-06-05 12:15

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Velkommen i Dansk Supermarked !!

Der har jeg kun leveret enkle gange i Århus, uden at blive dårligt
behandlet.

Fra : HKN

Dato : 04-06-05 10:30

> Hvem f***en handler i Netto?

Ja, ok - de er altså ejet af samme koncern - APMM!

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-06-05 12:18

HKN wrote:
> Ja, ok - de er altså ejet af samme koncern - APMM!

Men de skilder sig specielt dårlig ud i forhold til de øvrige i
koncernen. Næste ren Aldi. :-/

Fra : John Sahl

Dato : 04-06-05 08:06

Johnt wrote:

> Og Netto har samme sæt på tilbud til 1999 på tilbud i næste uge

Rent gæt: De er ikke beregnet til indbygning, men til at hænge på,
hvilket ser rædsomt ud i mine øjne.

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!