Saab 9.5 Estate - Forstærker til radio.
Fra : BJ

Dato : 02-06-05 22:33

Er der nogen, der ved, hvor forstærkeren (effekt) sidder placeret i en Saab
95. Estate..?

Er der i øvrigt nogen som har en værkstedsbog eller lignende liggende som de
vil dele .. ikke med mig ... men en af mine kammerater.. (der er belemret
med slige potte..)..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 03-06-05 07:49

> Er der nogen, der ved, hvor forstærkeren (effekt) sidder placeret i en
> Saab 95. Estate..?

Halløjsa do'.

Den sidder bag beklædningen, foran højre fordør:
http://www.saabklub.dk/Saabklubdk/9-5audio.jpg

> Er der i øvrigt nogen som har en værkstedsbog eller lignende liggende som
> de vil dele .. ikke med mig ... men en af mine kammerater.. (der er
> belemret med slige potte..)..?

Formål? Altså, hvad er det han har brug for? Hvad årgang er bilen?

Fra : BJ

Dato : 03-06-05 19:35

KLIP

Davs i stuen!

> Den sidder bag beklædningen, foran højre fordør:
> http://www.saabklub.dk/Saabklubdk/9-5audio.jpg

Fino, tak for det.

> Formål? Altså, hvad er det han har brug for? Hvad årgang er bilen?

Jeg ved det ikke - det ved jeg heller ikke (måske blot det om radioen) - det
skal jeg lige spørge om...

Sorry, jeg ved ikke så meget, men kammeraten ringen i går aftes omkring
23:00, helt grædefærdig.

Naboen skulle give en hånd med potten og var så uheldig at vende
batteripolerne forkert.

Kammeraten troede først det var radioen i instrumentbordet, der var gået,
men efter han hentede den fra rep., fik han at vide, det måtte være
effektforstærkeren og sådan en anede han ikke, han havde i potten..
´
Jeg nåede dog at finde dette link:

http://www.mitt-eget.com/saab/faq_audio.shtml#amplifier

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 04-06-05 13:37

> Sorry, jeg ved ikke så meget, men kammeraten ringen i går aftes omkring
> 23:00, helt grædefærdig.
>
> Naboen skulle give en hånd med potten og var så uheldig at vende
> batteripolerne forkert.

Aaavvvvvvv......billigt sluppet, hvis det "kun" er den, og ingen bokse, der
er futtet af...

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-06-05 09:22

> Er der i øvrigt nogen som har en værkstedsbog eller lignende liggende som
> de vil dele .. ikke med mig ... men en af mine kammerater.. (der er
> belemret med slige potte..)..?

Belemret?
Nu får du garanteret Henrik på nakken, for slige ord

For sent, han har set postingen

og jeg tror faktisk godt han vil hjælpe.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-05 09:44

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

| Belemret?
| Nu får du garanteret Henrik på nakken, for slige ord
|
| For sent, han har set postingen

Ja det kan gå hen og blive en ret alvorlig sag :).