Skærme
Fijala 3554
Nvidia drivere
Fra : heuten

Dato : 02-06-05 22:25

Jeg er en glad bruger af TV-out..
Jeg har lige opdateret mine drivere og nu har jeg et problem..
Med de gamle drivere viste fjernsynet bare hvad der var på computerskærmen,
efter jeg har opdateret gør den stadig dette, men når jeg er inde i en
mappe med videofiler eller bare åbner en video, nærmest hakker billedet
lige 3-4 gange og (hvis jeg åbner filen) så viser den videoen fuld
størrelse på tv'et men ikke på computeren, hvordan kan man slå dette fra så
tv'et bare en en kloning af computerskærmen.. og ikke viser fuld størrelse,
jeg tror nemlig også dette er grunden til at skørmen hakker 3-4 gange..

anyone?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-06-05 16:28

heuten skrev:

> Jeg er en glad bruger af TV-out..
> anyone?

Prøv i dk.edb.hardware.grafikkort - for det er grafikkortet og ikke
skærmen der er underlig :-/