Skærme
Fijala 3554
Længere skærmkabel?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 02-06-05 22:04

Jeg vil gerne placere selve computeren så langt væk fra min
arbejdsplads som muligt (2-3 meter), men hverken VGA-kabel eller
DVI-kabel kan ikke nå. Kan man købe længere kabler og er der ulemper
ved det? Jeg mener at have læst her i gruppen, at der ingen problemer
med DVI over nogle meter, men hvad med VGA?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-05 13:53

"Kurt Hansen" <kurt@nospamtowle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved det? Jeg mener at have læst her i gruppen, at der
> ingen problemer
> med DVI over nogle meter, men hvad med VGA?

Jeg har forlænget et kabel til en 17" fladskærm med et 5 m
VGA kabel fra Sandberg til min notebook - og det fungerer
fint.

--
Flemming Torp
'kun en tåbe frygter ikke haven'

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-05 14:05

Jeg skal måske tilføje, at jeg ikke spiller 3D el.lign., men
bruger navigationsprogrammel, e-mail, internet, office og
DVD ...

Flemming

"Flemming Torp" <fletopkanelbolle2rp.danmark> skrev i en
meddelelse

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 05-06-05 19:29

[...]

jeg har forlænget mit VGA med ca. 10m, da pc'en står på loftet, og
TFT'en hænger i køkken-alrummet.. jeg spiller ikke på den, men har set
en del webtv..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Jesper Andersen

Dato : 30-06-05 19:22

Hej Bo,

jeg har netop gang i et projekt hvor jeg også vil have en pc til at stå på
loftet og have en touchskærm i køkkenet. Kan du fortælle mig lidt om hvordan
du har gjort. Hvordan tænder/slukker du maskinen, har du touch skærm eller
bluetooth tastatur og mus. Ville være meget taknemmelig om du ville udøse
lidt af dine erfaringer.

En af mine største bekryminger er varmen og kulden på loftet, hvad har du
gjort i det henseende?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.

Jesper