Nissan INSANE emblem søges
Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 02-06-05 20:24

Hej Gruppe.

Jeg læste engang at man igennem Nissan Klubben kunne få fat i nogle specielt
fremstillede emblemer..... istedet for at der står "Nissan", står der
"Insane"...........

Nogen der har hørt om disse.......... og evt. ved hvor de kan skaffes..

Mvh.
Martin

Fra : Thomas

Dato : 02-06-05 20:31

> Nogen der har hørt om disse.......... og evt. ved hvor de kan
> skaffes..

Ja - spørg på nissanklubben.dk, da jeg var medlem af klubben kunne de købes
der.

--
Thomas Krath

Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 02-06-05 20:56

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja - spørg på nissanklubben.dk, da jeg var medlem af klubben kunne de
> købes der.
>
> --
> Thomas Krath

Det prøver jeg lige.............. Men kunne jo osse være at der var nogen
her i gruppen der kendte til dem eller evt. havde et liggende.

Martin

Fra : Casper R

Dato : 02-06-05 21:18

> Det prøver jeg lige.............. Men kunne jo osse være at der var nogen
> her i gruppen der kendte til dem eller evt. havde et liggende.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=40199&item=79776774
37&rd=1&ssPageName=WDVW

Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 02-06-05 21:25

"Casper R" <nospam@hop.net> skrev i en meddelelse

> http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=40199&item=79776774
> 37&rd=1&ssPageName=WDVW

Tak

Ja, den er god nok, men hvordan fan får man fat i det.....
Det er jo sådan noget auktion noget ikk....

Martin

Fra : Casper R

Dato : 03-06-05 17:39

Hey

> Ja, den er god nok, men hvordan fan får man fat i det.....
> Det er jo sådan noget auktion noget ikk....

Ja det er Ebay, dvs du skal se om han sender den "worldwide" ellers skal du
skrive til ham og spørge om han vil sende det til danmark. Du skal
registrere dig som bruger og byde på det. Kræver du kan engelsk.