Links i Outlook express?
Fra : Ukendt

Dato : 02-06-05 18:00

Jeg har haft Firefox installeret og er nu steget om på IE igen. På daværende
tidspunkt valgte jeg at FF skulle være standardbrowser og at IE ikke skulle
spørge mere til det. Og det kørte også ganske fint.

Efter at have afindstalleret FF igen og bedt IE om at kotrollere om den er
standardbrowser, kan jeg ikke længere åbne links modtaget i mail eller på
nyhedsgrupperne.

Skal jheg et eller andet sted fortælle OE at den skal bruge IE til links
igen?

Har prøvet at installere IE oven i. ingen effekt....

Fra : Hans

Dato : 02-06-05 18:59

Ivan [7100] wrote:
> [...]
> links igen?
>

> Har prøvet at installere IE oven i. ingen effekt....

Hvis du bruger XP med sp2 skal du indstille OE til at tillade åbning af
links med html-indhold. Det gøres under indstillinger og fanen sikkerhed i
OE.

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-05 10:33

> Hvis du bruger XP med sp2 skal du indstille OE til at tillade åbning af
> links med html-indhold. Det gøres under indstillinger og fanen sikkerhed i
> OE.

Jeg har ikke installeret SP2.