Point of View - GeForce 6600GT Rykker
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 02-06-05 14:47

ha ha ha ha - alle i ATI fanatikker

alle de fede 25 spil jeg ikke ku spille på det skod ATI ,
det ka jeg nu spille på mit Point of View - GeForce 6600GT
Det rykker bare , så ka ATI rende mig et hvis sted......

Så hvis i er ude efter et godt skærmkort , så køb for GUDS SKYLD
POINT OF VIEW GeForce 6600GT - Det rykker bare derud af.......

Best Reggards

Lars

Fra : Sune Storgaard

Dato : 02-06-05 14:53

Lars S. Jensen wrote:
> ha ha ha ha - alle i ATI fanatikker

Det forstår jeg ikke, et Radeon X850 XT PE hiver da praktisk talt et sølle
6600GT kort midt over ?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 02-06-05 15:20

"Lars S. Jensen" <Lars-S-J@Post4.Tele.Dk> skrev i en meddelelse
> ha ha ha ha - alle i ATI fanatikker
>
> alle de fede 25 spil jeg ikke ku spille på det skod ATI ,
> det ka jeg nu spille på mit Point of View - GeForce 6600GT
> Det rykker bare , så ka ATI rende mig et hvis sted......

Er det ikke lidt Intel vs. AMD om igen?
Nogen kan lide det ene, andre det andet.
Hvis man sætter sig ind i de ting man køber kan man helt sikkert også få det
til at virke efter hensigten og med et godt resultat i enden.
Sæt R9800 Pro op mod 6600GT i en statisk test, så vil de 2 ligge rimeligt
lige i den sidste ende.
Det er bare et spørgsmål om at sætte tingene rigtigt op og sætte sig ind i
driverenes funktioner.

Du får ikke startet nogen holy war hos mig, jeg er til begge producenter da
de har hver deres forcer.

Mvh
Benjamin

Fra : Brian Lund

Dato : 02-06-05 17:03

> [...]
>
> Så hvis i er ude efter et godt skærmkort , så køb for GUDS SKYLD
> POINT OF VIEW GeForce 6600GT - Det rykker bare derud af.......

Den eneste grund til at du har lavet det her indlæg er jo fordi du havde et
defekt grafikkort med ATI chip!

Jeg er ikke ATI fanatiker, selv om jeg selv bruger det, jeg har for nyligt
selv anbefalet GF 6600 GT til en af mine venner...

Men om der er nogen her der er fanatiker, er det dig! - Havde du købt et nyt
ikke-defekt grafikkort med ATI chipset havde du så ikke siddet her og hylet
om at ATI er skide godt? - Sikkert!

Igen, ATI laver kun grafikchip, ikke KORT, Nvidia laver kun grafikchip, ikke
KORT! - Så det giver ingen mening overhovedet at snakke om ATI vs. Point of
View, f.eks. laver Asus både kort med ATI og Nvidia chip...

Jeg synes du er en flamende idiot troll, derfor kill-filtered!

Brian

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-06-05 17:30

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> grafikchip, ikke KORT! - Så det giver ingen mening overhovedet at
> snakke om ATI vs. Point of View, f.eks. laver Asus både kort med ATI

Erhmm ATi laver/sælger kort branded med deres navn. Det er bare ikke til
salg i vores egne, kun Canada og US.

--
Bjarke Andersen

Fra : Sune Salminen

Dato : 02-06-05 18:27

Lars S. Jensen wrote:
> [...]
>
> Så hvis i er ude efter et godt skærmkort , så køb for GUDS SKYLD
> POINT OF VIEW GeForce 6600GT - Det rykker bare derud af.......

haha, hvad var det for et ATI kort?

Du er sådan lidt børnehave-agtig.

Larmer det ikke ad helvede til det der Point of View kort?

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 04-06-05 04:13

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
> Sune Salminen Skrev:
>
> haha, hvad var det for et ATI kort?

Det var et ATI Radeon 9800 Pro , som jeg lige havde fået hjem fra
forhandleren ,
efter det var lavet og renset ....Da jeg troede jeg ku bruge det på min nye
Pentium 4 3.8 GHz,
og efter jeg har sat det i den nye PC'er , så har jeg sku ikke haft andet en
bævl med det ATI Grafikkort,
men hva fanden , jeg har haft bævl med selve Produktet ATI siden 1997 ,
så nu holder jeg mig sku laaaaaaaaaaaaaangt fra ATI's og deres produkter....

> Du er sådan lidt børnehave-agtig.

Det ka så lige diskuteres ......

> Larmer det ikke ad helvede til det der Point of View kort?

Næææ , det larmer overhovedet ikke iforhold til det skod ATI....
For det larmede sku a h....... til....

Mvh. Lars

Fra : Joe Sandøe

Dato : 05-06-05 22:09

"Lars S. Jensen" <Lars-S-J@Post4.Tele.Dk> wrote in message
> [...]
>
> Så hvis i er ude efter et godt skærmkort , så køb for GUDS SKYLD
> POINT OF VIEW GeForce 6600GT - Det rykker bare derud af.......

Jamen tillykke med at du har fået et grafikkort du er glad for. Håber også
du kan glæde dig over andre, hvis de er tilfredse med deres grafikkort...
selvom det måske er ATI - men jeg forlanger måske for meget.

Vh Joe