Mercedes 260E '91 Køler.
Fra : Jfo

Dato : 02-06-05 14:11

Hej.

Køleren er fin, men den plastik-studs der sidde i højre side øverst (når man
står foran bilen med næsen i
motoren) knækker.
Jeg kan få køleren skiftet til 4000 kr. , men ville hellere have fat i den
plastik dims så jeg selv kan skifte den.

Det er fusk, men billigere.

Hvor får jeg fat i den dél?

-Jfo

Fra : Mogens

Dato : 02-06-05 17:12

On Thu, 02 Jun 2005 13:10:31 GMT, "Jfo" <fossadun@yahoo.com> wrote:

>Hvor får jeg fat i den dél?

Nu skriver du jo ikke, hvor i landet, du bor; men køler og
klima/aircon klarer Bigas i Birkerød perfekt...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-06-05 18:25

Jfo wrote:
> [...]
> Jeg kan få køleren skiftet til 4000 kr. , men ville hellere have fat
> i den plastik dims så jeg selv kan skifte den.

Er det selve studsen til kølerslangen, som er knækket ?
Hvis du kunne tage et digital billede og smide dte op i dk.binaer.motor, så
vil det gøre noget nemmere at se hvad det er du mener.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - ingen Formel 1 videoer

Fra : Frederik Dannemare

Dato : 03-06-05 06:59

Jfo wrote:
> Hej.
>
> Køleren er fin, men den plastik-studs der sidde i højre side øverst
> (når man står foran bilen med næsen i
> motoren) knækker.
> Jeg kan få køleren skiftet til 4000 kr.
[ ... ]

Wow, det var ellers ikke så lidt. Nu ved jeg ikke, hvad en køler til en
260E koster, men det er vel ikke over 2.000,-? Har du ikke mulighed for
selv at købe køleren og skifte den (antaget at du ikke kan finde en
erstatning for plastik-dimsen)?

I forgårs skiftede jeg selv[1] køleren (kostede 1.100,-) på min Rover
620Si, og jeg har ti tommelfingre, så det burde afgjort være inden for
rækkevidde for andre ikke-mekanikere også.

[1]svigerfar gav en hånd med, da to hænder ikke var helt nok, da jeg
skulle have den nederste slange afmonteret køleren
--
Frederik Dannemare | http://sentinel.dk | http://linuxworlddomination.dk
http://qa.debian.org/developer.php?login=Frederik+Dannemare