Seabiscuit
Fra : Ruth Nielsen

Dato : 02-06-05 13:47

Er der nogen der kan sige mig, hvad filmen "Seabiscuit" er for en slags
film.
Du må da gerne sige ganske lidt om handlingen, men helst ikke gøre det
til en spoiler. Det er ikke den, der foregår helt oppe ved New
Foundland, vel?

--
Hilsen Ruth

"Husk, alting ligger bare derude og venter på dig."

Fra : es

Dato : 02-06-05 14:01

Hej Ruth, nej du tænker nok på "Shipping News" som netop foregår i
NF. (En rigtig tøsefilm (positivt ment) med Kevin Spacey, Julian
Moore og Judy Dench - og Cate Blanchett som hårdkogt dulle.
Seabiscuit handler om en hest der ikke er så dygtig. Jeff Bridges er
med (altid et godt tegn) og den skulle være topunderholdende. Det kan
vist ikke spolere spændingen?

Hilsen Esther

Fra : John

Dato : 02-06-05 14:05

On Thu, 2 Jun 2005 14:46:47 +0200, "Ruth Nielsen"
<cfs29093a@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>Du må da gerne sige ganske lidt om handlingen, men helst ikke gøre det
>til en spoiler. Det er ikke den, der foregår helt oppe ved New

jow jow, det er hestefilmen.

Fra : Peter Heide

Dato : 02-06-05 21:36

> jow jow, det er hestefilmen.

Og den er så pladder sentimental . En rigtig feelgood film af værste skuffe.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 02-06-05 22:36

"Peter Heide" skrev i en meddelelse

> Og den er så pladder sentimental . En rigtig feelgood film af værste
skuffe.

To feel good - altså at føle sig godt tilpas, er det noget skrækkeligt
noget?

Jamen I skal have tak alle tre - nu har jeg et indtryk af filmen, som
jeg kan bruge til noget. Esthers var særlig godt.

Hilsen Ruth

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 02-06-05 23:06

Ruth Nielsen skrev:

> To feel good - altså at føle sig godt tilpas, er det noget skrækkeligt
> noget?

Det ligger vist i tidsånden.

> Jamen I skal have tak alle tre - nu har jeg et indtryk af filmen, som
> jeg kan bruge til noget. Esthers var særlig godt.

Jeg mangler åbenbart evnen til at hade søde film, for jeg kunne godt lide
"Seabiscuit". Jeg vil være så fræk at linke til min anmeldelse af filmen:
http://filmnet.dk/bioreview.asp?mode=teather_read&id=538

--
Mvh. Peter
http://filmsvar.dk

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 03-06-05 12:01

"Peter Bjerre Rosa" skrev i en meddelelse

> Det ligger vist i tidsånden.

> Jeg mangler åbenbart evnen til at hade søde film,

Vær glad for at du er alsidig, det vil altid give flere store
filmoplevelser, end der er til dem, der kun vil se en ganske bestemt
kategori af film.

> ... for jeg kunne godt lide
> "Seabiscuit".

Det vil jeg så tage som en god anbefaling.

>Jeg vil være så fræk at linke til min anmeldelse af filmen:

> http://filmnet.dk/bioreview.asp?mode=teather_read&id=538

Ih jeg havde helt glemt det med dine filmanmeldelser - tak skal du have.
Når du skriver at hele tre hovedrolleindehavere spillker himmelsk, så er
det klart at jeg vil købe den. Det giver enormt meget, når der er flere
der spiller virkelig godt. En anden ting, der kan betyde meget, er når
man sidder og glæder sig over, hvor godt de forskellige skuespillere
passer til de roller, de har fået. Det kan jeg næsten regne ud, at de
gør i dette tilfælde. Bortset fra ham, du skriver, der ikke rigtig kan
slå igennem i sin rolle.

Det var rigtig godt at læse din anmeldelse. Tak.

Ruth

Fra : Per

Dato : 03-06-05 09:19

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> Du må da gerne sige ganske lidt om handlingen, men helst ikke gøre det
> til en spoiler. Det er ikke den, der foregår helt oppe ved New

Har du hørt om Google eller IMDb.com ?