Pumpe og filter til havedam
Fra : Ukendt

Dato : 02-06-05 12:20

Hej

Er der nogen her der har erfaring med, eller kender til Hozelock Easy Clear?
Det er pumpe, filter og uv filter i et.
Vi har en lille dam på ca 1000 -1500 liter med 8-9 små guldfisk i.
Kan den gøre det, eller skal jeg ud i noget større? Det virker jo dejlig
nemt og billigt med sådan en i forhold til andre systemer.

Håber nogen kan hjælpe

Mvh.
Fint

Fra : HKN

Dato : 02-06-05 14:27

"fint" <snabel> wrote in message

> [...]
> Kan den gøre det, eller skal jeg ud i noget større? Det virker jo dejlig
> nemt og billigt med sådan en i forhold til andre systemer.

Prøv at kigge på http://www.akvarieforretningen.dk/

-Henrik

Fra : O. Hansen

Dato : 03-06-05 07:41

> [...]
> Kan den gøre det, eller skal jeg ud i noget større? Det virker jo dejlig
> nemt og billigt med sådan en i forhold til andre systemer.

Jeg har en Power Clear fra Nautica, se
http://www.aquadk.com/katalog/Hovedkatalog2004-ok.pdf. Den har virket i
flere år, og jeg har ikke alger eller trådalger i mit bassin.
vh Ove Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-05 19:53

"O. Hansen" <ohansen@fire.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en Power Clear fra Nautica, se
> http://www.aquadk.com/katalog/Hovedkatalog2004-ok.pdf. Den har virket i
> flere år, og jeg har ikke alger eller trådalger i mit bassin.
> vh Ove Hansen

Hej, og tak for svarene.

Ang. en Power Clear - skal jeg så ikke også have en pumpe?
Og skal det så ikke være sådan en filterpumpe, og koster de ikke 1500,- og
op efter?

Er der ingen der har købt sådan en Hozelock Easy Clear, der ku smide et par
ord om den??

Skal jeg virkelig bruge ca. 3000,- på projektet? eller kan det gøres
billigere ? (ja ja jeg har kigget i den blå avis, men kunne ikke finde
noget....)

Venlig hilsen
Fint

Fra : Jørgen

Dato : 05-06-05 06:01

> Skal jeg virkelig bruge ca. 3000,- på projektet? eller kan det gøres
> billigere ? (ja ja jeg har kigget i den blå avis, men kunne ikke finde
> noget....)

Måske du kan få lidt hjælp fra
http://superkoi.dk/Produkter/produkt_kategori.asp?CategoryId=23
Der findes nogle anmeldelser under de forskellige trykfiltre.