Hvor findes: Autoradio med Harddisk?
Fra : Stefan M

Dato : 02-06-05 08:50

Hej Folkens, jeg ved at det findes men hvor? En Autoradio med CD og
Harddisk?

PFT og MVH Stefan Morsel

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-05 06:10

> Hej Folkens, jeg ved at det findes men hvor? En Autoradio med CD og
> Harddisk?

Er det compactdrive / microdrive du mener, så har Blaupunkt vistnok lavet
noget engang.

http://www.blaupunkt.de/16_2.asp

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 03-06-05 07:19

"Stefan M" <stefanmorsel@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Folkens, jeg ved at det findes men hvor? En Autoradio med CD og
> Harddisk?

Kig efter noget med en usb-port i stedet for, og så anvend memory-sticks.

Jeg købte en "bluetinium" radio i aldi for 700,- og 2 memory-sticks a 256
mega. De kan ligge tæt ved 4 cd'ere på hver.

Radioen er med usb-port og kortlæser i fronten.

http://www.bluetinum.net/BlueTinum%20DK/downloads/downloads/Auto_Radio_SD.html

mvh
Bendt