Word 2003 kan ikke maksimeres helt når out~
Fra : Æske

Dato : 02-06-05 08:23

Mærkeligt problem/bug her.

Når jeg har skrevet/åbnet en mail i Outlook uden at vinduet har været
maksimeret (ikke program vinduet, men det vindue som mails popper op i),
så vil Word heller ikke maksimere sit vindue. Først når jeg lukker
Outlook ned så kan man maksimere Word vinduet. Jeg bruger Word til at
redigere mine mails i Outlook med. Der ER en maksimér knap til stede i
Word vinduet, men når man trykker på den så efterlader den et lille
stykke på 2-3 cm hvor man kan se baggrunden på skrivebordet. Det er
øverst på skærmen den ikke maksimeres helt.

Håber den forklaring var til at forstå - og at nogen har en løsning.

Hilsen Æsken.

Fra : Salva

Dato : 02-06-05 18:15

"Æske" <m_bach_f@FJERNEDETTEhotmai.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> stykke på 2-3 cm hvor man kan se baggrunden på skrivebordet. Det er
> øverst på skærmen den ikke maksimeres helt.

Intressant. Jeg tror jeg har det samme problem men jeg har ikke prøvet at
lukke Outlook.
Det vil jeg lige afprøve i morgen på arbejdet.

Håber der kommer et svar/løsning

-Salva