T-kryds ulykke opfølgning
Fra : Martin Guld Thomsen

Dato : 01-06-05 23:11

Hej NG

Jeg skrev for ca. 1 måned siden om et T-kryds mellem undertegende og en
bilist.

Jeg har nu fået repareret den ridsede GS500 på modpartens forsikring, da han
fik hele skylden.
Desuden fik jeg også erstattet mit tøj af hans indboforsikring, da jeg ikke
har en sådan.

Så det enten faktisk med noget der minder en lykkelig slutning :)

I mellem tiden har fået solgt GS500'eren, jeg havde den allerede til salg
inden ulykken, faktisk tillod jeg mig at øge prisen med 1000kr da alle dele
jo nu var nye :)

Mit nuværende problem er at få købt en anden motorcykel, jeg maksimalt
55.000kr til rådighed, men vil faktisk gerne ned i prislejet
40.000-50.000kr, det skal være en 600ccm med max. 10-15 år på bagen.

Jeg har derfor kig på følgende mc'er pt:
Kawasaki GPX 600 R fra omkring 1995
Kawasaki ZZ-R 600 fra 1991

Suzuki Bandit med halvkåbe fra 1996 - 1999
Suzuki GSX 600F 1992 - 1997

Jeg specielt kig på Kawa'er, da jeg ikke så vild med "rygter" om GSX 600F
knaster, desuden synes jeg banditernes halvkåbe er knap så visuelt
tiltrækkende, faktisk synes jeg at banditerne er klar pænest uden kåbe, men
jeg besluttet mig kåbe denne gang da jeg ofte bruger min mc til længere
varende transporter ture. (jeg er en fattig studerende og har derfor ingen
bil)

Desuden har Kawa'er fornuftige priser selvom udvalget er en del mindre,
tilgengæld er min viden om Kawa'er ret begrænset, selvom jeg dog har fået
læst de 2 anmeldelser på www.dmcn.dk af zz-r 600, jeg kunne godt tænke mig
af høre lidt om Kawasaki GPX 600 R fra omkring 1995.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 02-06-05 07:26

Rart at høre at ulykker nogen gange "ender godt"....

"høre lidt om Kawasaki GPX 600 R fra omkring 1995"

Den har lavere sædehøjde, ca. 75 cm hvis jeg husker rigtigt. Den har 16"
hjul, hvilket begrænser udvalget lidt. Min kæreste solgte sin da den havde
kørt ca. 45.000km (mener jeg det var). Der var aldrig problemer og hun var
glad for den. Men hun blev forelsket i en grøn ZX6.....
Jeg har alrig prøvet en ZZR, men kosmetisk mener jeg dog den er pænere...
En prøvetur vil nok gøre dit valg lettere...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Rene Joergensen

Dato : 02-06-05 09:07

Martin Guld Thomsen <guld80@cs.auc.dk> wrote:

> Mit nuværende problem er at få købt en anden motorcykel, jeg maksimalt
> 55.000kr til rådighed, men vil faktisk gerne ned i prislejet
> 40.000-50.000kr, det skal være en 600ccm med max. 10-15 år på bagen.

I det prisleje er det jo lige en Yamaha FZR 600 du skal have. Find
modellen med en enkelt forlygte, den med to er mellem os to sagt ikke
for køn

--
-René

Fra : Keld

Dato : 07-06-05 14:15

Hejsa

Jeg kan godt forstå at du ville havde kawa gpx 600 r. har lige selv købt en
fra 96. Den kører bare som en drøm.

Jo du skal købe en kawasaki GPX 600 R