Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Samsung Syncmaster 213T
Fra : Tommy Jensen

Dato : 01-06-05 20:38

Jeg har lige fået denne monitor og den er fremragende.

Men der er opstået et problem. Billedet via analog input var fint i
opløsning 1600x1200 men så kom jeg til at trykke op Auto knappen.

Dette gjorde at billedet blev forringet. Font blev meget tyndere og
det ser ud som om der skygger.

Hvis jeg skifter opløsning forsvinder problemet, men det kommer igen
hvis jeg går tilbage til 1600x1200.

Digital input fejler ikke noget.

Hvordan får jeg annuleret denne auto funktion jeg fik udført?

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-05 14:04

> [...]
> opløsning 1600x1200 men så kom jeg til at trykke op Auto knappen.
> Dette gjorde at billedet blev forringet. Font blev meget tyndere og

Jeg ved ikke hvad der er sket hos dig. Jeg har også en 213T, men når jeg
trykker på min "auto"-knap kommer der blot et lille skilt, hvor der står
"auto adjustment not available".
Har du været inde et sted og aktivere muligheden for autojustering?

Jesper

Fra : ak

Dato : 08-06-05 18:51

Jeg har det samme problem, men jeg har ikke mulighed for at teste min
digitalt
så hvis der er nogen der kender svaret??