Et åbnet vindue - Hitchcock - på DR2
Fra : Ole Kofoed

Dato : 01-06-05 20:18

Der har været en del der har spurgt efter denne titel her i gruppen, nu
kommer den på DR2 på fredag.

"The Alfred Hitchcock Hour episode 81: 15/2 1965 An Unlocked Window".

Den er dog ikke instrueret af Hitchcock - men han præsenterer den.

Mvh.

Ole

Fra : ML-78

Dato : 03-06-05 15:52

Ole Kofoed skrev:

> Der har været en del der har spurgt efter denne titel her i gruppen,
nu
> kommer den på DR2 på fredag.
>
> "The Alfred Hitchcock Hour episode 81: 15/2 1965 An Unlocked Window".

Tak for tippet. Det er længe siden jeg har set den.

Det er i øvrigt kl. 23.40.

ML-78

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-06-05 20:53

Ole Kofoed skrev:
> [...]
> Window".
>
> Den er dog ikke instrueret af Hitchcock - men han præsenterer den.

Er det bare mig, eller er disse småfilm som en meget lang vittighed
med en meget lille pointe?

Men jeg kan godt lide Hitchcocks præsentationer. Det er guld.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Morbid Angel

Dato : 12-06-05 22:36

On Sun, 12 Jun 2005 21:52:47 +0200, "Peter Brandt Nielsen"
<peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote:

>Er det bare mig, eller er disse småfilm som en meget lang vittighed
>med en meget lille pointe?
>
>Men jeg kan godt lide Hitchcocks præsentationer. Det er guld.

Det nok bare dig, jeg kan godt lide de historier selvom de er 50 år
gamle.

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel