Andet multimedie
bentjuul 3670
omrids af personer på foto.
Fra : TL

Dato : 01-06-05 18:28

Hej alle

Jeg har et farvefoto med ca. 50 personer på. Jeg vil på bagsiden af billedet
have en kopi af billedet med personerne tegnet i omrids - og tilføje et tal
på hvert hoved og tilhørende navn i bunden så man kan identificere
personerne på farvefoto'et.

Hvordan laver jeg lettest den effekt i PS (gider nemlig ikke sidde med
kalkerpapir og tegne omrids af personerne

Tak for hjælpen.

TL

--
www.lindkold.dk

Fra : Erik Hansen

Dato : 01-06-05 21:34

Hej

Prøv med

Filter - sketch - stamp

.... det er da et udgangspunkt til en stregtegning.

Med venlig hilsen
Erik

www.eriksfoto.dk

Fra : TL

Dato : 01-06-05 22:08

"Erik Hansen" <hansen6@stofanet.dk> wrote in message
> Hej
>
> Prøv med
>
> Filter - sketch - stamp
>
> ... det er da et udgangspunkt til en stregtegning.
>
> Med venlig hilsen
> Erik

Den er lige grov nok ved billedet - men jeg har fundet en anden mere manuel
løsning der må virke indtil videre. Men tak for svaret.

TL
- - -

www.lindkold.dk

Fra : -=- JF -=-

Dato : 02-06-05 19:53

> men jeg har fundet en anden mere manuel løsning der må virke indtil
> videre. Men tak for svaret.

Er det en dyb dyb hemmelighed, eller kunne du tænke dig at dele din
opdagelse med os andre?

--
Mvh John

Fra : TL

Dato : 04-06-05 20:58

> Er det en dyb dyb hemmelighed, eller kunne du tænke dig at dele din
> opdagelse med os andre?
>
> --
> Mvh John

Ikke noget specielt jeg har gjort, fjernede bare farverne, øgede konstrasten
og satte derefter manuelt tal på (alle) 50 ansigter og beskar.
Så der er desværre ingen guldkorn at hente der selvom jeg er sikker på at
det må kunne gøres
nemmere. Desværre findes der nok ikke noget filter til at satte tal på
ansigterne...

TL

- - -
www.lindkold.dk