Sommerhus ved Limfjorden
Fra : Thomas

Dato : 01-06-05 17:47

Kig forbi hvis du endnu ikke har planlagt din ferie
www.grumstrup.com

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 01-06-05 19:59

Thomas wrote:
> Kig forbi hvis du endnu ikke har planlagt din ferie

Du har vist misforstået et eller andet, Tomas.

Der er ikke frit valg til at udleje sommerhgus i denne gruppe.

Det kan du f.eks. lære via www.usenet.dk

Der kan du finde en beskrivelse af hver gruppe, og bla en såkaldt
fundats for gruppen.
Dvs. en beskrivelse af hvad du må og ikke må i denne gruppe.

Jeg ved der er nogle enkelte der er uenige i indlæg som dette. Men de
har ikke helt forstået hvad nyhedsgrupper går ud på. - Nemlig at
indlæggene opdeles efter emner.

Mvh. Jørgen

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 01-06-05 20:59

> Jeg ved der er nogle enkelte der er uenige i indlæg som dette. Men de har
> ikke helt forstået hvad nyhedsgrupper går ud på. - Nemlig at indlæggene
> opdeles efter emner.

Så vil jeg da gerne støtte din opfattelse. Alternativet er, at ng dør, og at
kommunikation fremover skal foregå i modererede forum. F.eks. rec.travel.air
som foregår på flyertalk.com. Heldigvis har danskere ofte danske isp og så
kan man vel få det stoppet.

Kennet