Maling af hel bil
Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 01-06-05 17:41

Hej kloge mennesker.

Jeg står for, at skal skiftet noget af bagskærmen, samt de to fordøre (dem
har jeg).

dernæst skal hele bilen males i den org. farve (dvs. vi undgår at pille
motor osv. ud).

Er der nogen der kender et rigtig godt pladeværksted/maler i Storkøbenhavn,
der gør sådan noget?
Og i så fald - hvad vil sådan en operation komme til at koste mig.?

Jeg har døre, og pladedele - så det er egentlig bare arbejdet der skal
laves. Så jeg kommer f.eks. og
stiller min bil mandag, og henter den igen fredag - fix og færdig.

--
Morten Linder
Ingen lamme omskrivninger i min mail, og bryder du dig ikke om min post, så